Pohyb po kružnici

Algoritmy Fyzikální Pohyb po kružnici

Následující algoritmus zařídí pohyb po kružnici pomocí jednoduchých trigonometrických funkcí. Body se pomalu vykreslují po obvodu kružnice.

Delphi:

Var Uhel:Real;

Procedure OpisKruh(X,Y,Radius :Integer; Color:Byte);
Var Px,Py:Integer;
Begin
 Uhel:=0;
 While Uhel <=2*Pi Do Begin
  Px:=Round(X+Cos(Uhel)*    Radius);
  Py:=Round(Y+Sin(Uhel)*    Radius);
  PutPixel(Px,Py,Color);
  Uhel:=Uhel+0.001;
 End;
End;

 

  Aktivity (1)

Článek pro vás napsal David Čápka
Avatar
Autor pracuje jako softwarový architekt a pedagog na projektu ITnetwork.cz (a jeho zahraničních verzích). Velmi si váží svobody podnikání v naší zemi a věří, že když se člověk neštítí práce, tak dokáže úplně cokoli.
Unicorn College Autor se informační technologie naučil na Unicorn College - prestižní soukromé vysoké škole IT a ekonomie.

Jak se ti líbí článek?
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!


 


Miniatura
Předchozí článek
Pohyb po přímce
Miniatura
Všechny články v sekci
Fyzikální algoritmy

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!