Legie

Legie

„Pakliže ďábel člověku dal rozhodování, nechť on jest původcem zla v činech člověka, nechť on jest haněn, nikoliv hloupý člověk, který jedná jen dle nejnižších popudů a tužeb.“

  • Kombinace adventury a klasického "čtvercového" dungeonu v 3D prostředí středověké Jilemnice a přilehlého kopcovitého okolí.
  • Chmurný příběh hospodského pacholka o pivu a ďáblu.
  • Poetické větvené dialogy, moudra, smlouvání, souboje...
  • RPG bez megie, elfů a hobitů... (holt jsme v Jilemnici)
  • Žádná záchrana světa, žádné hrdinství.
  • Nízké hardwarové nároky
  • Česká hra zdarma

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2009.

 

Stáhnout

Staženo 445x (8.88 MB)

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Soudek
Avatar

Jak se ti líbí článek?
Celkem (2 hlasů) :
55555


 



 

 

Komentáře

Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Drahomír Hanák:

Zdravím chtel bych se jen zeptat, v čem je hra udělaná a v čem jsou dělané postavy? Sám se teď učím programovat v Java3D a před tím jsem dělal ve stejném jazyce 2D hry. Je dobré použít na 3D hry (v prostředí Windows) jazyk Java nebo bych měl radši použít jiný jazyk? Mám zkušenosti s: Java (pokročilé), C# (pokročilé), C/C++ (základní). Předem děkuji za odpovědi.

 
Odpovědět 20.9.2011 12:03
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Drahomír Hanák
David Čápka:

Mám pocit, že autor nechtěl prozrazovat, v čem je to vytvořené :)

Každopádně ke tvému dotazu: nejlepší máš použít nějaký hotový engine nebo framework, psát si vše odznovu je dnes nereálné. Já osobně mám slabost pro C#, protože je to prostě moderní jazyk, Microsoft pro něj vyvíjí framework XNA, který je přímo vytvořený za účelem tvorby 2D a 3D her. Tutoriál na 3D případně zde: http://msdn.microsoft.com/…ary/bb197293(v=xnagamestu­dio.31).aspx

Samozřejmě i Java bude něčím podobným disponovat, ale troufám si říci, že XNA je prostě populárnější a je samozřejmě také zadarmo. Potom je možné použít hotové 3D enginy a místo programování "scriptovat", populární je např. engine Irrlicht.

Postavy lze modelovat buď klasicky v cadu (jako je to pravděpodobně i u Legie), tedy např. v 3D Studio MAX nebo Cinema 4D. Nebo jsou na ně speciální editory, silně doporučuji zhlédnout program Poser.

C++ bych pro tvorbu her vůbec nedoporučoval, je zbytečně nízkoúrovňové.

Odpovědět 20.9.2011 18:15
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Drahomír Hanák:

O C# jsem taky uvazoval. Jako programovaci jazyk se mi dost libi, ale pobezi jen na .NETu. Zajímalo by mě ale proč vetsi game studia vyzaduji u programatoru znalost C++. Taky si myslim, ze je lepsi psat hry v nekterem jinem jazyku...

 
Odpovědět 20.9.2011 22:37
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Drahomír Hanák
David Čápka:

Protože C# díky své povaze virtuálního stroje nikdy nedosáhne rychlosti kompilovaného C++. U komerčních enginů je potřeba perfektní grafika a rychlost, proto jsou v C++. Amatérským hrám naopak C# nabízí komfort vyššího programování. Tím nechci říci, že jsou ty hry ošklivé nebo pomalé, některé jsou nerozeznatelné od profesionálních. Jde jen o pokročilé renderovací technologie, se kterými chtějí nové hry přicházet, aby si získaly trh. Pokud nechcete vytvářet božskou hru a "stačí" vám vysoce kvalitní engine na pěknou freewarovku, XNA je ta pravá volba :)

Odpovědět 20.9.2011 22:44
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
charmander.m
Člen
Avatar
charmander.m:

Ahoj lidi! Tahle hra je supr! Ale nemam zadne prachy a to je problem! :) Nevite kde se dá vydělávat kdyz nejste v Hospode? Predem diky za odpoved!

 
Odpovědět 16.12.2012 15:02
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Legie je napsaná v Delphi6 nebo Delphi7 a k vykreslování používá OpenGL, takže nejspíš používá komponenty GLScene.

Který jazyk si pro programování her vybrat je celkem složitá otázka, už to tu psali ostatní, tak to jen shrnu a přidám svůj pohled:

Delphi (object pascal): dříve docela oblíbené, ale dneska už v tom skoro nikdo nedělá, v podstatě mrtvý jazyk.

C++: rychlé, "těžké" na dokonalé zvládnutí, programování v něm jde pomaleji oproti třeba C#.

C#: vlastnostmi zhruba něco mezi C++ a javou, rychlost obstojná, díky monu ( http://www.mono-project.com/Main_Page ) teď už taky docela multiplatformní, pohodlně se v něm píše.

Java: od základu multiplatformní, ale pomalejší, já osobně ji moc nemusím (a to jsem ji poznal před C#), občas je trochu ukecanější, nejběžnější vývojové prostředí (netbeans a eclipse) jsou pro programátora zvyklého z visual studia občas docela peklo :D

Odpovědět  +1 16.12.2012 17:07
:)
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Frunta:

Tuhle hru už jsem znal dříve, tenkráte jsem ji obdivoval a obdivuji i dnes.
Chtěl bych vědět, jestli jde hrát v celoobrazovkovém režimu.

 
Odpovědět 19.1.2013 18:08
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
Frunta:

Už jsem na to přišel sám, řešením je klávesa F5.

 
Odpovědět 19.1.2013 18:12
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.