Avatar
Neaktivní uživatel:

Ahoj ajťáci,potřeboval bych vědět jak do unity můžu dát animovaný model a v jakém formátu musí model být aby si zachoval textury i animaci,případně v jakém programu mám model udělat abych ho mohl exportovat v daném formátu

Ps.znám základy programování z gamemakeru(gml),gml je prý sloučenina c+ a phytonu,myslíte že je to příliš odlišné a že bych měl zůstat u gm?ale upřímně...gm je ma 3D fakt @*^%#@$#.

Odpovědět 18.6.2015 18:16
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
tomasmanhal:

Všechno je v dokumentaci...bez ní se nehneš, takže si na ní co nejrychleji zvykni.

http://docs.unity3d.com/…tObject.html

Nahoru Odpovědět 18.6.2015 18:20
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
Odpovídá na tomasmanhal
Neaktivní uživatel:

dík,o týhle stránce jsem vůbec nevěděl,takž jestli jsem to pochopil když exportuju ten model ve formátu .Blend,který ukládá textury i animace(defalutní formát blendru),tak to unity někak překouše a ve finále mám odpověd na otázku tohoto vlákna? :D

Nahoru Odpovědět 18.6.2015 18:43
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
tomasmanhal:

Vyzkoušej :-) ale neměl by být žádný problém s exportem z Blenderu, pokud nepoužíváš nějakou prehistorickou verzi. Vše máš v té dokumentaci uvedené.

http://docs.unity3d.com/…Blender.html

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 18.6.2015 18:51
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
Neaktivní uživatel:

já blender momentálně nemám(flashka občas potřebuje formátovat...bez mého svolení -_-)ale blender je takovaj 3dsmsx ve free provedení :D,myslím že nebude problém ho stáhnout :) zejtra to zkusím a kdyžtak ti to ticknu

Nahoru Odpovědět 18.6.2015 19:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
konecnyj96
Redaktor
Avatar
konecnyj96:

Formát .Blend je obdoba .PSD u photoshopu, nejlepší z Blenderu to předělat do .fbx z mých zkušeností :) je tam hned v nabídce export as -> autodesk fbx nebo tak nějak.
3DS to zvládá taky, ale to nedodržuje proporce modelu, takže za mě FBX

 
Nahoru Odpovědět 18.6.2015 19:54
Avatar
Neaktivní uživatel:

v fbx jsem to zkoušel...nedopadlo to dobře,.blend funguje skvěle a proporce tam jsou taky ;)

Nahoru Odpovědět  +1 19.6.2015 19:15
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na konecnyj96
Neaktivní uživatel:

no,abych byl konkrétní,fbx dodržuje proporce jednotlivích tvarů,ale ne jejich pozici takže to dopadne tak že jednotlivé tvary(mesh)jsou 3metry od sebe místo usebe,ale jak jsem už psal .blend importuje model,textury,a­nimace,grupy,a bones(v blendru armature)...myslím ž to je vše co můžu potřebovat :D

Nahoru Odpovědět 20.6.2015 3:21
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
konecnyj96
Redaktor
Avatar
konecnyj96:

Okej, zajímavé mne fbx funguje krasne :) hlavně že je vyřešeno

 
Nahoru Odpovědět 20.6.2015 10:10
Avatar
Nahoru Odpovědět 20.6.2015 15:08
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.