Avatar
david.valenta96:

Ahoj, chtěl jsem se zeptat. dělám konzolovou hru had.. nevím však jak udělat, aby had vypadal jinak něž pohybující se znak 219.. krátkce řečeno aby byl had delší a vždy poslední bod by se posunul dobředu a přitom hra běžela co nejplynuleji, a když had sežere jiny bod aby mu přirostl ocas.. popřípadě .. jsou spustit v konzoli více cyklů zároven?? děkuji za každou odpověd :-)

 
Odpovědět 3.1.2013 17:56
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

V konzoli můžeš kreslit jen znaky, takže si prostě musíš najít znaky, který jsou co nejpodobnější výsledku, jaký očekáváš :)

Je spousta řešení, jak hada naprogramovat, jedno z nich je třeba udělat si Vector http://www.cplusplus.com/…ctor/vector/ , který bude reprezentovat jednotlivé články hada a při každém pohybu posuneš dopředu hlavu a pak už jen všechny články na pozici článku předchozího.

Pokud něco sežereš, tak si uložíš pozici posledního článku hada, pak hada posuneš a pak vytvoříš do toho vectoru další článek, na pozici, kterou sis před chvílí uložil.

Více cyklů zároveň spustit nejde, pokud nepoužiješ vlákna, což je docela složitá věc, zatím se do toho nepouštěj.

Nahoru Odpovědět 3.1.2013 18:09
:)
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na david.valenta96
matesax:

Nejlepší je ufiknout zadek a přidat předek... Smazání zadku proběhne jen, když zrovna nejí...

PS.: Novou hlavu otestuj, jestli není v těle hada...

Editováno 3.1.2013 19:20
 
Nahoru Odpovědět 3.1.2013 19:17
Avatar
david.valenta96:

Děkuji za rady :-) vyzkouším...

 
Nahoru Odpovědět 8.1.2013 17:18
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.