Avatar
matej.tazky
Člen
Avatar
matej.tazky:

Caute ,potreboval by som odpovede na tieto otazky ,vobec nic neviem a to sa ucim uz rok programovat v c :/ Ak sa tu najde niekto kto by mi to doplnil bol by som mu vdacni...

1.Ktorá hodnota ukazovateľa značí, že ukazovateľ neukazuje na nič?
2.Ako sa deklaruje ukazovateľ na typ 'int'?
3.Čo môžete priradiť do premennej typu 'int **ptr2'?
4.Ako získate obsah premennej na ktorú máte ukazovateľ 'int **ptr'?
5.Ako pomocou ukazovateľov získate prvok poľa 'p' s indexom 3?
6.Ako zadeklarujete pole o troch prvkoch typu 'int *'?
7.Ako zadeklarujete ukazovateľ na pole o troch prvkoch typu int?
8.Lokálne premenné sa ukladajú do akej pamäti
9.Akým príkazom zistíte veľkosť poľa rezervovaného pre reťazec?
10.Akým príkazom zistíte dĺžku reťazca?
11.Čo vráti príkaz 'strcmp("ahoj", "ahojte")'?

 
Odpovědět 6.6.2013 20:44
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matej.tazky
David Čápka:

To spíše vypadá, že rok hraješ ve třídě hry a teď nevíš ani takovéto primitivní otázky...

Nahoru Odpovědět  +1 6.6.2013 20:53
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
matej.tazky
Člen
Avatar
matej.tazky:

Nie kazdeho bavi programovanie mna vobec :/ a navyse tomu ani nechapem :/

 
Nahoru Odpovědět 6.6.2013 22:06
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matej.tazky
Petr Nymsa:

Zde nastává jediná otázka. Jsi na škole kde programování je vedlejšák nebo jsi na škole "IT" ? Pokud druhé, nechápu proč ses tam hlásil.... máme zde skvělé tutoriály i o C++, běž se na ně mrknout :)

Nahoru Odpovědět 6.6.2013 22:11
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
matej.tazky
Člen
Avatar
matej.tazky:

Nn je to vedlajsie... a urcite som tam nesiel pre porgramovanie to si bud isty :P

 
Nahoru Odpovědět 6.6.2013 22:18
Avatar
Odpovídá na matej.tazky
Lukáš Hruda (Luckin):
  1. v C NULL nož je makro pro (void*)0, v C++ 0
  2. int* pointer;
  3. pointer na pointer na int, neboli adresu pointeru na int
  4. **ptr
  5. p[3] nebo * (p + 3)
  6. v C int* pole = malloc(sizeof(int) * 3); v C++ int* pole = new int[3];
  7. int* pointer = pole; nebo int* pointer = &pole[0];
  8. stack (zásobník)
  9. pokud je deklarované tak: sizeof(pole) / sizeof(char); pokud je dynamické, tak nelze... pro zjištění délky samotného řetězce pak: strlen(pole);
  10. strlen(retezec);
  11. -1 ...stačí vyzkoušet
Editováno 6.6.2013 22:30
 
Nahoru Odpovědět 6.6.2013 22:30
Avatar
Odpovídá na matej.tazky
Lukáš Hruda (Luckin):

Kdybys ve škole dával aspoň trochu pozor, tak bys minimálně na polovinu z těch otázek dokázal odpovědět sám. Je vidět, že se do školy chodíš jenom vyspat. I když tě to nezajímá, tak by ses měl alespoň snažit, abys nepropadl :D

Editováno 6.6.2013 22:34
 
Nahoru Odpovědět 6.6.2013 22:33
Avatar
matej.tazky
Člen
Avatar
matej.tazky:

dakujem :D

 
Nahoru Odpovědět 7.6.2013 16:17
Avatar
matej.tazky
Člen
Avatar
matej.tazky:

A inak je tu len 11 otazok zo 40 takze na prepad to zase nieje :) 29 som vedel :DD

 
Nahoru Odpovědět 7.6.2013 16:22
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.