Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Zdeněk Pavlátka:

Poradil by mi prosím někdo, jak ze souřadnic vypočítat směr od jednoho bodu k druhému?

Odpovědět 14.10.2012 14:15
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
David Čápka:

Potřeboval bych spíše vědět, čeho přesně chceš docílit.

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:25
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Zdeněk Pavlátka:

Aby střela letěla směrem k určitému bodu.

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:27
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
David Čápka:

A v čem to děláš? Jestli v XNA, tak použij vektory, pokud ne, koukni sem: http://www.itnetwork.cz/…yb-po-primce

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Drahomír Hanák
matesax:

Přímce? Nebude lepší sinusoida?

 
Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:44
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matesax
David Čápka:

Kdyby střely z pistole létaly po sinusoidě, tak bych se zbraní nebál :D

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:45
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
matesax:

Balistická střela... (Jen část sinusoidy.)

 
Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:48
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matesax
David Čápka:

Já vím, z fyziky jsem maturoval, ale u her většinou neimplementuješ takovéto trajektorie pokud je to na krátké vzdálenosti.

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:49
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
Kit:

Balistická dráha nemá se sinusoidou nic společného.

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:55
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kit
matesax:

Vím - chtěl jsem to zjednodušit...

 
Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:55
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Zdeněk Pavlátka:

Jak se v C++ vypočte odmocnina?

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:59
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Ve své adventuře jsem chtěl implementovat reálně škálování postavy, když zachází dozadu (nahoru). Hyperbolicky to ale vypadalo hůře, než lineárně. Ve hrách se často fyzika šidí nebo naopak přikrášluje, aby to vypadalo dobře. Střela by byla parabola, kdyby to byla třeba hra jako Worms.

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 14:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 14.10.2012 15:00
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:

#include <math.h>

int i = 4;
sqrt(i);
printf("ODMOCNINA JE : %d",i);

Výstup : ODMOCNINA JE 2

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 15:00
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
Kit:

Jak bys chtěl zjednodušit sčítání?

Nahoru Odpovědět 14.10.2012 15:05
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Зайчик:

#include <stdio.h>
#include <math.h>

int main(void)
{
int i = 4;
i = sqrt(i);
printf("Odmocnina ze 4 = %d",i);
return 0;
}

Editováno 14.10.2012 15:06
Nahoru Odpovědět 14.10.2012 15:05
Коммунизм для нашего будущего!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.