Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
petr.dar
Člen
Avatar
petr.dar:15.1.2016 22:13

Zdař lidi :-)
Už dlouhou dobu řešim jak funguje princip vykreslování nějakého vytvořeného itemu.
Příklad kterému rozumim tak na půl je na
http://doc.qt.io/…example.html

Mám jeden jednoduchý dotaz:
Co vyvolává funkci

void Edge::paint(QPainter *painter, const QStyleOptionGraphicsItem *, QWidget *)

U funkce

void Node::paint(QPainter *painter, const QStyleOptionGraphicsItem *option, QWidget *)

mám trochu víc jasno, tam tu funkci vyvolává posun myší a volání příkazu update(), ale ve třídě Edge žádné update() nejni.

Děkuji všem za vyřešení tohoto trochu složitějšího příkladu.

 
Odpovědět
15.1.2016 22:13
Avatar
petr.dar
Člen
Avatar
petr.dar:28.1.2016 18:55

Nikdo nezkouší Qt? To je docela škoda, podle mě je to docela dobrý ID, tamto už neřeště už to vim, ale třeba proč nějaký item který posouvám přes setPos() se mi zobrazuje jen na těch souřadnicích co ještě nebyl, a na těch co byl se už nezobrazuje? Item kreslim přes paint(), je to třeba obyčejná kostka :-) to je jedno, nevíte čim by to mohlo být? Za boha to nemůžu rozluštit.

 
Nahoru Odpovědět
28.1.2016 18:55
Avatar
petr.dar
Člen
Avatar
petr.dar:30.1.2016 3:42

Tak všechno už vim :-) teď už jen tvořit :-D

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2016 3:42
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.