Jednoduchý C++ 3D renderer

C++ Jednoduchý C++ 3D renderer

Primitivní softwarový (nevyužívá DirectX ani OpenGL) 3D renderer napsaný v C++ - dokáže zobrazovat libovolnou geometrii a obarvovat trojúhelníky, v této verzi je 3D krychle a cosi jako terén (přepínání F5/F6, num+ a num- mění složitost terénu), u trojúhelníků je možné určit barvu, je implementován Z-buffer.

Texturování není implementované. Vykreslování je docela optimalizované a zvládá (na mém desktopu) v rozlišení 1024x768 renderovat "terén" s 30k trojuhelniků v 20fps.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2012.

 

Stáhnout

Staženo 863x (113.57 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C++

 

  Aktivity (1)

Program pro vás napsal Luboš Běhounek (Satik)
Avatar
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. Občas si otevře OllyDbg a pohrabe v assembleru...

Jak se ti líbí článek?
Celkem (5 hlasů) :
55555


 


Miniatura
Všechny články v sekci
C a C++

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!