7. díl - E-shop v ASP.NET MVC - Systém zpráv pro uživatele

C# .NET ASP.NET E-shop E-shop v ASP.NET MVC - Systém zpráv pro uživatele

V minulém dílu online kurzu E-shop v ASP.NET MVC jsme si připravili registraci a přihlašování uživatelů. V dnešním dílu zprovozníme systém zpráv pro uživatele a využijeme jej i pro jednotné ošetření výjimek pomocí bázového kontroleru.

Náhled zpráv v e-shopu v ASP.NET MVC

Třída FlashMessage

Zprávy budeme používat výhradně v aplikační vrstvě, proto si potřebné třídy přidáme do MVC projektu. Vytvoříme si pro ně složku Classes a přidáme si do ní novou třídu FlashMessage. Protože zpráva budeme moci vizuálně odlišit podle typu (informace, úspěch, varování a chyba), vytvoříme si nejprve výčet příslušných typů:

public enum FlashMessageType
{
    Info,
    Success,
    Warning,
    Danger,
}

Asi není prohřeškem mít výčtový typ i vlastní třídu v jednom souboru, ale samozřejmě si je můžete uložit každý zvlášť. Třída FlashMesage bude


 

...konec náhledu článku...

Komerční článek (licence no-reselling)

Komerční článek (licence no-reselling)

Tento článek vznikl na základě mnohaletých zkušeností v oboru a popisuje vývoj profesionálního komerčního produktu nebo jeho součásti, kterou lze přímo využít za účelem zisku nebo proniknutí do komerční sféry IT odvětví.

Tyto vrcholové znalosti zpřístupňujeme samozřejmě pouze některým členům komunity, kteří se mají zájem vypracovat na profesionály v oboru a proto jsou k dispozici pouze za body. Kód z článku můžete použít pro jeden svůj komerční projekt. Není ho však možné přeprodávat (jednou zakoupit a poté prodat dále v několika projektech). Pokud potřebujete širší využití kódu, rádi se s vámi domluvíme na komerční licenci. Více informací naleznete v článku Licence.

Jste připraveni stát se profesionály v oboru? Stačí kliknout.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Vytvoření třídy pro implementaci zpráv. Přidání rozšiřujících metod pro Controller a HtmlHelper. Jednotné ošetření výjimek vytvořením bázového kontroleru.
Pro přístup k článku potřebuješ 30 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
30 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo za 75 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium no-reselling II, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

  Aktivity (5)

Článek pro vás napsal JOF
Avatar