Avatar
Neaktivní uživatel:

Zdravim, tak mam opet problem tentokrat mam gulicku a steny(mantinely na biliarde), a co je muj problem jak zjistit kolizi gulicky a mantinelu a nasledne jeji odraz od mantinelu. Dekuju za kazdu reakci, kolizi medzi gulickou a mantinelem by slo zistit cez nejblizsi vzdalenost bodu od usecky (ale to nevim jak programove zapsat) , a pak uz jenom zistit ten odraz gulicky.

Odpovědět 11.10.2013 16:54
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:

Zjednodušil bych to na kolizi dvou obdélníků nebo bodu a obdélníku.

Nahoru Odpovědět 11.10.2013 16:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Neaktivní uživatel:

ale ja tam mam vyrezy v tom obdelniku a nato nevim jak...

Nahoru Odpovědět 11.10.2013 17:02
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:

Když zmenšíš obdélník biliardu o poloměr koule, tak řešíš jen kolizi bod <-> obdélník. K tomu máš na třídě Rectangle určitě nějaké přetížení Intersects, které bere Point nebo naopak. Co se týče výřezů, ber je jako obdélníky, přeci není těžké určit, jestli v nich koule je.

Nahoru Odpovědět 11.10.2013 17:03
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.