Avatar
Ondřej Nováček:

Ahojky. Chtěl bych zkusit nějakou 2D hru v C#. Původně jsem myslel, že ji udělám v XNA, ale někde jsem se dočetl, že už je mrtvé. V čem ji mám teda udělat ??

 
Odpovědět 8. června 8:51
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Avatar
jozef_i
Člen
Avatar
jozef_i:

Možno v tomto Unity3d ...

 
Nahoru Odpovědět  -1 8. června 9:02
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
vodacek:

a já myslel, že seš se mnou! zrádče!

 
Nahoru Odpovědět 8. června 9:27
Avatar
Odpovídá na vodacek
Ondřej Nováček:

A kde na MonoGame najdu tutoriály ???

 
Nahoru Odpovědět 8. června 9:42
Avatar
Ondřej Nováček:

Nebo mám přeci jen použít XNA. V Unity3D 2D hry nejdou nebo jo ???

 
Nahoru Odpovědět 8. června 9:46
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ondřej Nováček
vodacek:

trik je v tom, že MonoGame je implementace XNA API, takže ti stačí jakákoliv návod pro XNA

 
Nahoru Odpovědět 8. června 9:48
Avatar
Odpovídá na vodacek
Ondřej Nováček:

Takže hru napíšu pomocí XNA a nějak ji implentuji do MonoGame nebo se mám naučit unity . Co by bylo lepší ???

 
Nahoru Odpovědět 8. června 9:52
Avatar
Petr Stastny
Redaktor
Avatar
Odpovídá na vodacek
Petr Stastny:

Ohledně Monogame, taky plánuji udělat 2D hru (tahovou strategii :) ) a chtěl jsem se zeptat, jestli je možné nějak jednoduše udělat klikání myší. Dejme tomu že vykreslím hrací pole a chtěl bych registrovat, na které políčko hráč klikne. Jde to nějak jednoduše?

Díky :-)

Editováno 8. června 13:51
 
Nahoru Odpovědět 8. června 13:50
Avatar
Odpovídá na Petr Stastny
Luboš Běhounek (Satik):

Samo to za tebe nijak neudělá, musíš si to přepočítat, inspirovat se můžeš třeba tady: :)
http://www.itnetwork.cz/…ik-strategie

Nahoru Odpovědět 8. června 14:47
:)
Avatar
Petr Stastny
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Stastny:

Jasně, já jsem jenom chtěl vědět, jestli to jde nějak udělat, nebo budu muset sáhnout po Unity :)

A pěknou hru máš :D

 
Nahoru Odpovědět 8. června 14:51
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Stastny
vodacek:

to že něco "nejde" hned je důvod šáhnout po Unity? Ale notak...

 
Nahoru Odpovědět  +1 8. června 16:11
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 15 zpráv z 15.