Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Zrovna si tvořím základní engine pro hru a stále a stále přemýšlím a vymýšlím návrh všech objektů, komponent apod. Vím , že není úplně nejlepší jenom neustále navrhovat, jelikož potom ve výsledku nemáte nic, nikdy to není perfektní, že :D. Ale nyní přemýšlím jak zapouzdřit několik věcí.

Určitě objekty budou dotknutelné, ať už myší, hráč může narazit. Prostě budou mít metodu

public bool CheckCollision(Rectangle rect) return this.rectangle.Intersects(rect);

Vytvořím tedy třídu HitableObject

abstract class HitableObject
{
  Rectangle rectangle;

  public bool CheckCollision(Rectangle rect)....
}

Dále vytvořím opět abstraktní třídu UserComponent, ta bude představovat předka pro třídy jako Button,TextBox,... a bude dědit HitableObject.
Je tento postup běžný ? Že se abstraktní třídy dědí třeba na 3x a až potom dědím do třídy, která už lze instancizovat ?

Možn ten návrh řeším až moc, ale chci to mít pěkný :D

Editováno 5.5.2013 21:40
Odpovědět 5.5.2013 21:39
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.