IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Ghst
Člen
Avatar
Ghst:14.1.2016 14:17

Ahoj,

pokouším se vytvořit vlastní komponentu pro vykreslení grafu (nechci používat nic 3. strany, navíc je to celkem specifický graf).

Původně jsem chtěl vše vykreslit pomocí Drawing do Image, nicméně chci umožnit vznik eventu při najetí myší na některou čáru, což by bylo velice krkolomné.

Je nějaká možnost vykreslit svg v tomto prostředí, nebo jakou technologii mám zvolit?

Předem dík za odpovědi ;)

 
Odpovědět
14.1.2016 14:17
Avatar
Ghst
Člen
Avatar
Odpovídá na Ghst
Ghst:14.1.2016 15:35

Tedy abych to upřesnil, je ještě jiná možnost, než použít js ?

 
Nahoru Odpovědět
14.1.2016 15:35
Avatar
Petr Čech
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Ghst
Petr Čech:14.1.2016 18:16

Moc ne. Můžeš akorát v C# vyrobit obrázek, ale ten by byl pasivní. Nevím, o jaký graf jde, ale nejlepší by asi bylo použít nějakou 3rd-party knihovnu a upravit ji k obrazu svému.
Jaký máš vůbec důvod znovuvynalézat kolo?

Nahoru Odpovědět
14.1.2016 18:16
the cake is a lie
Avatar
Ghst
Člen
Avatar
Ghst:14.1.2016 21:28

Jsou to studijní důvody s tím, že bych to pak chtěl použít v dalším projektu... Není to jen vykeslení grafu, ale jednalo o další nadstavbu která by uživateli umožnila další ovládání. Podívám co ty knihovny umí (zatím sem procházel microsoft a google charts), ale nemyslím že v daném rozsahu něco najdu, pak by záleželo jak moc bych to musel ohnout.

Teď to vidím tak, že bych zpracoval data a ty předal klientovy, kde by vykresleníí bylo realizované v jQuery.

 
Nahoru Odpovědět
14.1.2016 21:28
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.