Diskuze: Browser hra

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Browser hra American English version English version

Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
matesax:

Dobrý den,
dostal jsem tuto zakázku (vytvořit browser hru) a chtěl bych se zeptat - které jazyky zkombinovat? Začal jsem dělat standartní web v ASP. Ovšem ta hra bude Seafight/DarkOr­bit/atp. ražení. Uvažuji o ASP a Javě. Děkuji.

 
Odpovědět 31.10.2012 20:25
Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matesax
Drahomír Hanák:

Je to jako normální stránka. Na serveru si můžeš ukládat data na nějaké uložiště, provádět různé akce atp. U klienta (JavaScript) pak můžeš vykreslovat různé věci na plátno. Pokud je to něco většího, podíval bych se radši na GWT (Java překládaná na JavaScriptu) nebo na Dart (vlastní jazyk, překládaný do JS - dost věcí převzal třeba z C#, pokud jsi dělal v JS, taky se ti bude učit celkem snadno). Oba jsou to projekty od Googlu.

 
Nahoru Odpovědět 31.10.2012 20:40
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Drahomír Hanák
matesax:

Ano - proto jsem začal v ASP - tedy standartní web. Ale bude se tam plout jako v Seafight. (Proto jsem doufal v nějaký herní Framework v Javě.) A jak to pak bude vypadat? Tedy kam se bude vykreslovat atp... Děkuji.

 
Nahoru Odpovědět 31.10.2012 20:48
Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matesax
Drahomír Hanák:

GWT funguje tak, že píšeš kód v Javě a on se přeloží na JavaScript. Nedělal jsem s ním, ale jsou v tom třeba Angry Birds na Google+ ;) Kód v Javě se bude asi snáz udržovat než samotný JS. Ten bývá někdy dost problematický, i když dnes existuje spousta frameworků.

Další možnost je použít třeba flash, spouštět javu v prohlížeči nebo použít nějaký jiný zásuvný modul. To ale nedoporučuji. Dneska už jsou lepší technologie.

 
Nahoru Odpovědět 31.10.2012 20:55
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Drahomír Hanák
matesax:

Tak jde mi o výkon a o zatížitelnost - čily to GWT?

 
Nahoru Odpovědět 31.10.2012 20:58
Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matesax
Drahomír Hanák:

Je to JavaScript. U výkonu záleží pak na jádře prohlížeče, ve kterém se to spustí. Chrome má třeba V8, což je dost rychlé jádro JS i pro takové účely :) Co jsem se ale díval, tak i IE verze 9 a větší na tom nejsou tak špatně. Když jsem testoval v JS WebGL 3D particles, neměl s tím problém z hlediska výkonu ani FF6, což mě celkem příjemně překvapilo.

GWT ti v tomhle ohledu dává možnost psát kód v Javě a kompiluje ho do JS s maximálním ohledem na výkon. Není to stoprocentní, ale lepší než si optimalizovat sám kód v JS (obzvlášť pokud s tím nemáš zkušenosti, pracovat v JS s WebGL už není taková sranda, jako třeba napsat slider v jQuery)

Editováno 31.10.2012 21:10
 
Nahoru Odpovědět 31.10.2012 21:07
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
matesax:

Uff - jsem zvědav, zda to zvládnu... :) (celkově)

Můžeš se sem tam podívat:

http://lusorion.com/kos-dev/

Děkuji.

 
Nahoru Odpovědět 31.10.2012 21:10
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
Kit:

Stejně je to zvláštní pocit, koukat se, jak někdo dělá web na minoritní platformě :)

Nahoru Odpovědět 31.10.2012 21:34
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Sice tu platformu moc nemusím, ale běží na tom hezké věci, jako třeba stackoverflow nebo w3schools. Hodně vážných projektů na tom jede, i když ve všech projektech to vypadá jako nic.

Nahoru Odpovědět 31.10.2012 21:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.