Diskuze: C# frameworks

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) C# frameworks American English version English version

Avatar
James
Člen
Avatar
James:

Ahoj liďi nezná někdo framework pro c# já sice znám xna ale to je takzvaně "mrtvé"kvůli tomu že microsoft má radši DirektX pro c++(nebo c těď nwm).

Odpovědět 30.7.2013 16:18
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Petr Nymsa:

MonoGame pokud hledáš něco jako XNA , ono to vlastně je XNA :) ale s podporou Win8, Android, iOS... také třeab SharpDX což je DirectX pro C#

Nahoru Odpovědět 30.7.2013 16:23
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

Dík za radu framework jako je xna však nehledám zirko.

Editováno 30.7.2013 16:26
Nahoru Odpovědět 30.7.2013 16:25
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Nahoru Odpovědět 30.7.2013 16:33
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

Jak jsem zmiňovat framework který se nemusí podobat xna ale byl bych rád kdyby měl podporu DirectX :)

Nahoru Odpovědět 30.7.2013 16:44
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Odpovídá na James
Michal Žůrek (misaz):

Já bych použil MonoGame.

Jinak příště použij tlačítko odpovědět.

Nahoru Odpovědět 30.7.2013 17:16
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jan
Člen
Avatar
Jan:

Z existujících framwroků mi přijde nejlepší SharpDX, umožní ti programovat v C# s DirectX 9, 10 i 11 podobným způsobem jako kdybys používal C++, jediná nevýhoda je že podle testů je cca 2.5 krát pomalejší než programování proti DirectX v C++, ale i tak je nesrovnatelně rychlejší než XNA nebo snad dokonce staré Managed DirectX od Microsoftu které byly dle testů až 9 krát pomalejší.

Framework najdeš ke stažení zde:
http://sharpdx.org/

Nahoru Odpovědět 31.7.2013 10:25
Cogito ergo sum
Avatar
Odpovídá na Jan
Luboš Běhounek (Satik):

Ten rozdíl v rychlosti by tak velký být neměl, spíš to bude ne úplně ideálně naprogramované.
Např. někde v ukázkách od MS bylo jedno demo strašně zpomalené tím, že tam v každém framu docházelo k boxingu a unboxingu int čísel, protože se tam řadily sprity reprezentované strukturou pomocí IComparable.

Nahoru Odpovědět 31.7.2013 13:04
:)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.