Diskuze: C# použití statických metod

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) C# použití statických metod American English version English version

Avatar
vosa53
Člen
Avatar
vosa53:

Ahoj, dělám hru v C# a vytvořil jsem si třídu ContentLoader. Jsou v ní proměnné s texturami, fonty atd. a metoda LoadContent, která se volá jen na začátku hry a ty věci načte do proměnných. Jde mi o to jestli mám tu metodu a ty proměnné deklarovat jako statické a nebo je nechat jako instanční. Používám tu třídu celkem často a instance asi nemá smysl, ale zase se radí statiku moc nepoužívat, tak nevím.

 
Odpovědět 24.12.2014 14:16
Avatar
Lukáš Křehula
Redaktor
Avatar
Odpovídá na vosa53
Lukáš Křehula:

Pokud ti to tak přijde jednodušší tak nevidím důvod, proč statiku nepoužít.

Editováno 24.12.2014 14:31
 
Nahoru Odpovědět 24.12.2014 14:31
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na vosa53
Jan Vargovský:

Osobně dělám podobné loadery dost často statické. Kdyby byl instanční tak bys stejně volal Smth smth = new ContentLoader()­.LoadSmth().

 
Nahoru Odpovědět 24.12.2014 14:41
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na vosa53
David Čápka:

Otázka není proč statiku nepoužít, ale proč ji použít. Předpokládám, že to děláš v XNA nebo MonoGame, tam se každému objektu v konstruktoru předává instance Game, která na sobě právě obsahuje instance služeb, které chceš mezi objekty sdílet. Jinak mi content loader přijde trochu jako "God object", nebyl by lepší nějaký TextureManager a podobně?

Nahoru Odpovědět 24.12.2014 14:56
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.