Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:

Zdravim, chcel by som si vytvorit hru no neviem kde zacat.... hlavne by ma zaujimalo ze kde ju mam vytvorit. Je xna game studio najlepsou volbou ? Chcel by som vytvorit clovece nehnevaj sa ... Takze nemala by byt nieaka narocna len tak nieku mapu ktora by sa skladala z nieakych koliesok ktore by boli biele ... a tie kolieska na ktorych by stali panacikovia tak tie by boli farebne :D

 
Odpovědět 3.11.2013 10:51
Avatar
Odpovídá na RooBoo
Josef Kuchař (Pepa489):

jak dlouho programujež v c#?

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 11:03
2x piš, jednou debuguj
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:

cca rok .. ucim sa ale snad z pomocou devbooku a tym co uz som sa naucil nieco by som dokazal napisat :D

 
Nahoru Odpovědět 3.11.2013 11:04
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Člověče nezlob se, se dá napsat jen v samotném C#, XNA k tomu nutně nepotřebuješ...

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 11:15
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
Odpovídá na Jenkings
RooBoo:

To som chcel vediet :D dakujem

 
Nahoru Odpovědět 3.11.2013 11:27
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na RooBoo
David Čápka:

XNA vůbec nepotřebuješ, většina her jde naprogramovat i bez něj. A myslím opravdu realtime hry, ne jen piškvorky. Jestli jsi začátečník, bude to pro tebe i lepší.

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 11:27
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:

len neviem ako zacat :D .. v prvom rade by som si asi mal spravit pozadie .. raz davnejsie som len tak si googlil nieake materiali o C# ked som este nevedel o devbooku ... a nasiel som jeden serial ako naprogramovat hudobny prehravac ... a tam pouzil MS blend ... neda sa v tom to nakreslit ?

 
Nahoru Odpovědět 3.11.2013 12:56
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na RooBoo
Jenkings:

Udělěj si picturebox na vykreslení hrací plochy, a vedle si udělej hrací kostku.

Potom už ti jen stačí pole na ukládání pozic figurek, podle kterého pak budeš určovat pozici na herním plánu ;)

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 12:58
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Honza
Neregistrovaný
Avatar
Honza:

Dneska je celkem zbytečný snažit se něco dělat v xna, nebo přímo na directu, když jsou k dispozici profesionální enginy zadarmo...najdi si na facebooku komunitu s Unity3D, mám tam pár tutoriálů. V Unity se pracuje taky se C# mimochodem.

 
Nahoru Odpovědět 13.11.2013 18:56
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Honza
David Čápka:

Tvorba enginu pomocí frameworku je velmi triviální a často mnohem efektivnější, než se učit s hotovým enginem nebo ho dokonce upravovat.

Nahoru Odpovědět  +1 13.11.2013 18:58
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.