Diskuze: Console chat c#
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
začni tím, že si apliakci rozdělíš na určité části. V nejjednoduším případě na GUI, síť a jádro. GUI je jasné, síť je vše co pracuje se sítí a jádro je vše s čím ta aplikace pracuje. je to takový mezním mezi sítí a GUI. GUI by až na zvláštní případy nemělo šahat na síť a síť v žádném případě na GUI.
Nejlepší je si asi v Solutiopn Exploreru vytvořit složky a tam vkládat zdrojáky.
Pak si vypíšeš vše s čím aplikace pracuje.
Zprávy
Uživatel
Server
Síť
...
a vytvoří tomu objekty. Vše co bude v nějakém stavu podobné musí dědit, pokud bude dědění hodně těžkopádné narazil jsi na problém, že ty částečky (objekty) nejsou moc elementární, ale jsou dost komplexní. V takovém případě je rozděl na další objekty.
Jediné co by mohlo být statické, by snad mohla být síť, ale i tak bych se tomu snažil vyhnout.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.