Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
vodacek:

Dámy! Páni! Chlapci a děvčátka. Od zveřejnění prvního Dne v Bradavicích (zúčastnil se mimo jiné soutěže GeekWork 2014) uběhl více jak rok a jelikož jsme neusnuli na vavřínech a na tomto projektu dále pracovali. Mohu vám proto dnes představit druhý díl.

Náš bezejmenný hrdina je zpět! Projděte se spolu s ním po Bradavicích, navštivte hodinu lektvarů, nebo školní pozemky. A nebo zažijte také školní trest s profesorkou Orwell! Vše potřebné je pro vás nachystáno na tradičním webu:

http://www.zvb.cz/den

Nezapomeňte po dohrání vyplnit dotazník, který nám pomůže s dalším vývojem. Stále hledáme schopné grafiky!

Poděkování za spolupráci patří: Luboš Běhounek (Satik) (jedině on mě dovede vyprovokovat tak že ty jeho výmysly opravdu udělám!), našemu skvělému grafikovi, které jsme našel právě tady na webu a mertic že při obědových seancích vždy ochotně vyslechne moje plky o tom jak je to super

 
Odpovědět  +5 13. února 21:49
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na vodacek
Michal Vašíček:

Zdá se mi, že je to v Unity. Je v .zipu, co stahuju, i verze pro Mac a Linux, nebo to stahuju zbytečně? Pokud to stahuju zbytečně, nechtěl byste to exportnout i pro OS X? :)

Nahoru Odpovědět 13. února 21:58
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Nahoru Odpovědět 13. února 22:10
Najefektívnejším spôsobom debuggingu je modlitba. :)
Avatar
Nahoru Odpovědět 13. února 22:11
Najefektívnejším spôsobom debuggingu je modlitba. :)
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Štefan Pružinský
Michal Vašíček:

Už jsem si taky všiml, no co už, no...

Nahoru Odpovědět  +1 13. února 22:15
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
vodacek:

rozhodně to je MonoGame na vlastním enginu, jabka nepodporujeme

 
Nahoru Odpovědět 13. února 22:15
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
Štefan Pružinský:

Co už? Wine, alebo WineBottler... :)

Nahoru Odpovědět 13. února 22:18
Najefektívnejším spôsobom debuggingu je modlitba. :)
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

čistě teoreticky by tam neměl bejt problém s překopáním, aby to běželo i pod Linuxem, ale tý práce s tím :D

Nahoru Odpovědět  +3 14. února 10:24
:)
Avatar
Kulibrach
Člen
Avatar
Kulibrach:

Tééda vy jste chytří :)
Mě Vodáčkuv upravený MonoGame přijde supr. Podporuji návrh podpory linuxu, jabka ať se jdou vycpat :P

Nahoru Odpovědět  +2 15. února 21:29
Když si najdeš práci která tě baví a naplňuje, nebudeš pracovat.
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Adam Ježek:

jenze by to ciste teoreticky musel nekdo udelat, ze? :D

Editováno 15. února 22:14
Nahoru Odpovědět  +1 15. února 22:12
Pokud chceš odpovědět, klikni na odpovědět. Pokud chceš vložit zdroják, klikni na vložit zdroják (</>)
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Adam Ježek
vodacek:

to není jen tak, hlavní problém je, že linuxový souborový systém je case sensitive

 
Nahoru Odpovědět 16. února 8:03
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Inoue Yūki:

Tak jsem dohrál druhý den v Bradavicích a musím říct, že se opravdu povedl. Jako skalní fanoušek HP série, který hry nehraje, bych si tuhle klidně i koupil. :D Vývoj musí být hodně složitý, takže se skoro neodvážím zeptat, jestli se plánuje multiplayer, stejně jako u ŽVB.

Jediné dvě věci, které by se možná nechali vylepšit je vzhled GUI a stíny, které jsou trochu podivný. Ještě jsem tam měl problém se sekáním, když jsem se blížil ke konci, to mám docela i silný počítač, ale je možný, že byla chyba u mě.

Jinak díky za snahu, jako fanoušek si toho vážím a jako programátor dokážu ocenit, že si projdete takovým peklem. :D

Nahoru Odpovědět 16. února 10:42
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
vodacek:

děkujeme, další kolo bude potřebovat optimalizace, snad něco vymyslíme

 
Nahoru Odpovědět 16. února 10:46
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
Luboš Běhounek (Satik):

Sekání předpokládám na pozemcích, tam jsem asi trochu přehnal hustotu trávy :D

Stíny ve tomhle dílu v podstatě nejsou, i když naprogramované už částečně jsou a do Vodáčka jsem tlačil, že bysme je měli do tohohle dílu přidat, ale nakonec vyhrál Vodáček :D

Nahoru Odpovědět 16. února 10:58
:)
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Inoue Yūki:

Mno pozemky byly myslím vcelku v pohodě. Spíš pak z nějakého důvodu sklepení. :D

Nahoru Odpovědět 16. února 11:01
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
vodacek:

co všecko svítilo? vše co šlo?

 
Nahoru Odpovědět 16. února 11:43
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 16. února 11:47
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
vodacek:

no kolik lamp si rozsvítil

 
Nahoru Odpovědět 16. února 11:55
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na vodacek
Inoue Yūki:

Rozsvítil jsem jich asi patnáct, to šlo v pohodě.

Nahoru Odpovědět 16. února 12:06
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
vodacek:

tak to je ještě zvláštnější... předpokládám, že se potíže vyskytly až na konci příběhu

 
Nahoru Odpovědět 16. února 12:14
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na vodacek
Inoue Yūki:

Ano, až ke konci příběhu se to začalo sekat. Nic hroznýho, ale přeci jen to bylo trochu rušivý.

Nahoru Odpovědět 16. února 12:35
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
tomasmanhal:

Vyzkoušel jsem, líbí se mi to :-) Pěkná práce :-) Jen mě trápilo docela časté nahrávání, při přecházení místnostmi a lokacemi :-)

Nahoru Odpovědět 16. února 14:51
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na tomasmanhal
vodacek:

Díky! To bohužel zatím nejde udělat jinak, vzhledem k povaze OpenGL (ke grafickému kontectu se musí přistupovat jen z 1 vlákna) si s tím nedovedu moc jinak poradit

 
Nahoru Odpovědět 16. února 14:54
Avatar
Odpovídá na vodacek
Matyáš Černohous (Matesak):

Mě to 2x spadlo po té, co jsem si promluvil s kapitánem famfrpálového mužstva a chtěl jsem jít z velké síně pryč.

 
Nahoru Odpovědět 16. února 15:01
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Luboš Běhounek (Satik):

můžeš poslat log soubor, co se ti udělal ve složce hry? Díky :)

Nahoru Odpovědět  +1 16. února 15:15
:)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 25 zpráv z 25.