Diskuze: DirectX

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) DirectX American English version English version

Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Ahoj, mám takový problém s DirectX, zkoušel jsem hledat nějáké tutoriály, ale když jsem zkoušel spustit přibalený exe soubor tak mi to vyhodilo chybu: "Could not Initialize Direct3D" a to i u 2d aplikací, zkoušel jsem se tedy podívat do dxdiag ale tam jsem zjistil že mam akcelerace rozhraní direct3d povolený, i directdraw, tak nevím kde je problém, DirectX mam 11ku

Odpovědět 13.4.2013 14:00
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Použij nějaký hotový framework, třeba MonoGame.

Nahoru Odpovědět  +1 13.4.2013 14:02
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

Jenže mám z větší části hotovou aplikaci na Winforms a tam vidim jediný možný využití právě v directx

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:06
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

A co to je za aplikaci? Pokud tma nemáš nějaká klikátka, tak je to jedno. Pokud ano, dají se jednoduše předělat.

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:09
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

Dělám na "explorer.exe" mám tam hotovou plochu a systém procházení složek a spouštění souborů, start panel i start okno. toho by bylo trochu moc na předělání

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:11
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

A k čemu tam chceš directX? Není dobré míchat okenní prvky a direct, buď celé bez directu nebo si prvky implementuj v directu.

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:13
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

Potřeboval bych to kvůli vykreslování, normální vykreslování přes graphics se mi nezdá dost rychlý a nějáký efekty jako přechod obrázků s tím je nemožný udělat

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:16
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Pokud budeš plochu vykreslovat přes directx, bude problém tam umístit normální okenní prvky, stejně bys je musel předělat. Buď se spokoj s GDI nebo to udělej celé v directu, zas tak těžké to není.

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

Ale v tom je právě problém, i kdybych chtěl to udělat celý v directu tak mi nejde ani spustit

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:21
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

No tak to udělej v MonoGame.

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 14:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

MonoGame jsem taky zkoušel řešit, to mi nejede

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 15:15
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Tak si jí rozjeď :P Čisté DirectX dnes již nemá smysl používat a MonoGame je v současné době nejlepší wrapper.

Nahoru Odpovědět  +1 13.4.2013 15:17
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Běhounek (Satik):

Proč nemá smysl používat čisté DX?

loapmail:
Zkus se kouknout na http://slimdx.org/ a na http://sharpdx.org/

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 17:12
:)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
David Čápka:

Protože DX se neovládá zrovna hezky, vždyť je to unmanaged. Z existujících wrapperů pro .NET je MonoGame nejprofláknutější. Ten SharpDX vypadá taky docela dobře. Nevím v čem to loapmail dělal, ale vyznělo mi to jako by používal něco lowlevel. Třeba u SharpDX píší: SharpDX is the fastest managed DirectX implementation, je to tedy wrapper nad DirectX.

Editováno 13.4.2013 17:43
Nahoru Odpovědět 13.4.2013 17:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
martinsakra:

Co přesně potřebuješ za rychlost? Nestačilo by jen doublbuffering? U většiny takových aplikací, pokud to není zrovna video nebo něco náročnějšího to bohatě dostačuje.

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 18:06
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Theodor Johnson:

bohužel mi doublebuffering nestačí ani zdaleka, používám ho ale spíš na panely do velikosti 25x50 víc ne

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 18:24
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Luboš Běhounek (Satik):

Nekreslíš doufám nikde nic pixel po pixelu?

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 20:06
:)
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Theodor Johnson:

To ne jen překresluju panely ve "složkách"

Nahoru Odpovědět 13.4.2013 20:27
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 18 zpráv z 18.