Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Diskuze: Machr na C# - Hra s gravitací

Aktivity
Avatar
Ondřej Štorc
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Ondřej Štorc:10.8.2014 20:39

Hele není uzávěrka až zítra v 16:00?

Odpovědět
10.8.2014 20:39
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
Odpovídá na Ondřej Štorc
Zdeněk Pavlátka:10.8.2014 20:44

Já už mám zmatek ve dnech 8| To dlouhý volno mi nesvědčí.

Ano, je to do zítřka. :[

Editováno 10.8.2014 20:44
Nahoru Odpovědět
10.8.2014 20:44
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Tomáš Bitter
Tvůrce
Avatar
Tomáš Bitter:10.8.2014 21:24

A sakra ...

... Já mám ve zvyku to hnát přes deadlinu ...

Editováno 10.8.2014 21:24
 
Nahoru Odpovědět
10.8.2014 21:24
Avatar
Odpovídá na Tomáš Bitter
Michal Žůrek - misaz:10.8.2014 21:33

máš čas do zítřka 16:00.

 
Nahoru Odpovědět
10.8.2014 21:33
Avatar
Ondřej Štorc
Tvůrce
Avatar
Ondřej Štorc:10.8.2014 23:11

Tak i já přidávám své <a href="https:/­/drive.google­.com/file/d/0B8tNhz­LqjXuIM1VxOEw1dHQ5YW8/e­dit?usp=sharin­g">řešení</a>. Snažil jsem se o co nejobjektivnější kód, snad se mi to povedlo.. Do hry jsem vložil také dva easter eggy kvůli svým mladším sourozencům :) Dokážete na ně přijít bez koukání do kódu? :D

Editováno 10.8.2014 23:12
Nahoru Odpovědět
10.8.2014 23:11
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
1001001
Člen
Avatar
1001001:11.8.2014 9:21

Moje řešení :) http://leteckaposta.cz/937444189

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 9:21
Avatar
dave_23
Tvůrce
Avatar
dave_23:11.8.2014 10:24

Koukám že se tu řešilo něco o jiných jazycích. Tak kdyby byl problém, že jsem to zkusil ve Visual Basicu tak se omlouvám a případné vyřazení chápu :`
http://leteckaposta.cz/640025649

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 10:24
Avatar
Odpovídá na dave_23
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 10:35

Už zase VB? Sem ho dlouho neopravoval :D

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 10:35
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
sadlomaslox25:11.8.2014 11:17

Zdravím,
tak se zde taky připojuji se svým řešení. Celé je to WPF, ale POUZE na ZVUKY (protože .NET nemá standardně knihovnu pro paralelní přehrávání zvuku a ostatní knihovny jsou fakt docela šílené) jsem použil XNA SoundEffect třídu. Kdyby to byl problém tak můžu odmazat zvuky.

http://leteckaposta.cz/651056252

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 11:17
Avatar
Odpovídá na sadlomaslox25
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 11:27

Se zvuky problém nemám, je to s nimi opravdu hrozné.

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 11:27
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na sadlomaslox25
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 13:22

Tohle se mi ukázalo při spuštění:

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 13:22
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Ondřej Štorc
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Ondřej Štorc:11.8.2014 13:38

Mě se stalo to samý..

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 13:38
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
sadlomaslox25:11.8.2014 14:07

sry problem s registrama :D (preklad adres z 32b na 64)
uz by to melo jit
http://leteckaposta.cz/918700773

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 14:07
Avatar
Odpovídá na sadlomaslox25
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 14:33

Můžeš mi k tomu poslat spustitelný soubor(Relase)?

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 14:33
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
sadlomaslox25:11.8.2014 14:42

tu je release
http://leteckaposta.cz/661877641

tobe to neslo prelozit nebo spustit ?

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 14:42
Avatar
Odpovídá na sadlomaslox25
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 14:48

Bez XNA to asi stejně nepustim co 8|

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 14:48
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
sadlomaslox25:11.8.2014 14:56

no bez runtime to nejde spustit. proto sem tam pribalil tu instalacku. ale jestli znas nejakou knihovnu co umi jednoduse spoustet ty zvuky tak to mozna este stihnu predelat :D

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 14:56
Avatar
Odpovídá na sadlomaslox25
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 15:00

Spíš mi udělej spustitelnou verzi bez zvuků, kód mi stačí ten původní.

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 15:00
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Tomáš Bitter
Tvůrce
Avatar
Tomáš Bitter:11.8.2014 15:59

http://leteckaposta.cz/776109215

Sakra, tak to bylo kurva těsně ...

(Omlouvám se za vše + bugy atd.)

Editováno 11.8.2014 15:59
 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 15:59
Avatar
sadlomaslox25:11.8.2014 16:02

http://leteckaposta.cz/319038155
debug je s xna a release a cely projekt je narychlo prevedeny do SharpDX (uz zadna instalace XNA ale zase je to zavisle na DirecX)

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 16:02
Avatar
sadlomaslox25:11.8.2014 16:23

sice uz je po ale tu este naposledy dneska teda davam posledni verzi kde neni ani dx ani xna (projistotu) ale defaultni SoundPlayer ktery ale obcas ty zvuky bugne

http://leteckaposta.cz/832938212

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 16:23
Avatar
Tomáš Bitter
Tvůrce
Avatar
Tomáš Bitter:11.8.2014 16:30

Dneska jsem to celé dokončoval od asi desíti hodin. Vyposlouchal jsem při tom 4 alba od Machinae Supremacy ...

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 16:30
Avatar
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 21:20

Tak tedy hodnocení:

martinsakra :
Hra vypadá celkem pěkně, padající objekty se pohybují i horizontálně. Pokud mě ale něco zasáhne, všechny padající objekty se zastaví a zůstanou na svých místech, i když začnu novou hru (která se navíc spustí tlačítkem Stop).
Kód je pěkný, pohyb padajících koleček je krásně vyřešený, jen pohyb hráče není nic moc.

Lukáš Křehula :
Pěkný první pokus, funguje to relativně dobře. Rozhodně by to ale chtělo objektový přístup, ve Form1.cs by neměl být všechen kód. Herní plocha by měla být jako jeden pictureBox, ne samostatný pictureBox pro každou věc ve hře (proto se to pak tak seká). Zvětšující se gravitační zrychlení je určitě zajímavý nápad, ale po chvíli není kam utéct.

Ondřej Štorc :
Easter eggy jsou pěkné, ale musel jsem se podívat do kódu :[ V kódu máš občas dost zajímavě pojmenované proměnné, např. foreach (Bomba kostka in bomby), ale to je tvoje věc. Jinak je kód pěkný.
Místo tří obrázků lze použít jeden (největší) + přetížení metody DrawImage() - g.DrawImage(o­brázek, pozice, šířka, výška)
Pohyb hráče také není nic moc.

1001001 :
Hra vypadá zajímavě, ale kuličky se odráží už ve vzduchu, což určitě není správně. Postavička je dost velká a ovládá se myší, ale to není tak podstatné. Kód je rozhodně zajímavý, ale určitě ne ideální. Třída Particle by měla být rozdělená na 2 (např. Particle a ParticleManger), takhle funguje jako kulička a zároveň má v sobě list s kuličkami - public List<Particle> particles; uvnitř třídy Particle je trochu zvláštní. Zbytek kódu už je pěkný.

dave_23 :
Ty a ten tvůj VB.NET :D Hra je vymyšlená pěkně, nápad s autobusem, který se prodlužuje, je zajímavý. S pohybem hráče to je stejné jako u většiny ostatních, je trhavý.
Z kódu jsem toho bohužel moc nevyčetl (Visual basicu moc nerozumím a ještě k tomu na něj nemam ide, takže ho musim číst v Poznámkovém bloku), ale pár připomínek k němu mám. Velkou část kódu máš ve frmHlavni.vb, což určitě není správné, místo If Zaniknout = False Then by se asi mělo používat If Not Zaniknout Then. Je dost zajímavé kombinovat v názvech češtinu a angličtinu, např. TimerCas, máš tam ty jazyky tak 50/50.

sadlomaslox25 :
Grafika moc pěkná, dost mě pobavilo použití těch hlášek. Líbí se mi padání různých předmětů a jako jediný máš plynulý pohyb hráče. Kód je moc pěkný. Jediný problém je u kolize postavičky s okrajem obrazovky - když tam stojí déle, hra spadne (Aplikace přestala pracovat).

Tomáš Bitter :
Na poslední chvíli ale přeci jen :) Nápad je také pěkný, chytat jen určité věci. Grafika je dobrá. Kód je moc pěkný, ale vždycky se něco najde. Např. tady:

if (e.KeyCode == Keys.Left)
    leftKeyDown = false;
if (e.KeyCode == Keys.Right)
    rightKeyDown = false;

před druhou podmínku je lepší dát if, ať se zbytečně nekontroluje, když stejně nemůže platit.

Placky budou dnes 2: sadlomaslox25 a Tomáš Bitter . Napište mi do PM jaké placky chcete a kam vám je mám poslat.

Editováno 11.8.2014 21:22
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 21:20
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 21:24

CrashTest :
před druhou podmínku je lepší dát else, ať se zbytečně nekontroluje, když stejně nemůže platit.

trochu jsem to popletl a už to nešlo editovat.

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 21:24
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Ondřej Štorc
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Ondřej Štorc:11.8.2014 21:28

Tak ten název proměné kostka je tím že první verze byly děláná z kostek a při předělávání jsem to zapomněl přejmenovat.. :[ Jinak gratuluji vítězům ;)

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 21:28
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
sadlomaslox25:11.8.2014 21:43

No vykreslovane je to pres render event takze to drzi 60fps + asi fakt jako jediny tam presne snimam a zpracovavam ty klavesy. Jinak nevim jestli sis vsiml detekce te kolize :D

Jinak muzes mi rict ktera verze a jak presne se ti to podarilo shodit ? Me to nikdy nespadlo a to sem to zkousel na vic pocitacich.

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 21:43
Avatar
Ondřej Štorc
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Ondřej Štorc:11.8.2014 21:48

Mimochodem nemáš nějakej tip jak zlepšit pohyb?

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 21:48
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
martinsakra
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
martinsakra:11.8.2014 21:52

to "seknutí" aplikace je tak scháválně, aby hráč viděl co ho kde zasáhlo, rpoblém je že jsem přejmenovvával blbé tlačítko :D pěknej překlik

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 21:52
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Odpovídá na sadlomaslox25
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 22:00

Nejnovější verze, byl jsem u kraje a chvíli se snažil vyjít z obrazovky. Kolize jsem jen tak rychle prošel (je dost pozdě), ale i tak mě dost uchvátily :) .

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 22:00
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Ondřej Štorc
Zdeněk Pavlátka:11.8.2014 22:07

Buď kontrolovat klávesy častěji a pohybovat se po menších úsecích, nebo lépe mít rychlost hráče , pohybovat se pomocí Timeru a měnit rychlost podle kláves (kladná rychlost doprava, záporná doleva), s tím se pak dá i zrychlovat a zpomalovat. Pokud přidáš i vertikalní rychlost, na kterou bude působit gravitace, můžeš i skákat.

Nahoru Odpovědět
11.8.2014 22:07
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
1001001
Člen
Avatar
Odpovídá na Ondřej Štorc
1001001:11.8.2014 22:14

Já většinou dávám co nejmenší interval timeru a upravím rychlosti pohybujících se elementů.

 
Nahoru Odpovědět
11.8.2014 22:14
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 31 zpráv z 81.