Diskuze: Dým v XNA

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Dým v XNA American English version English version

Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
magic44:

Ahoj neví nědko, jak dostat efekt dýmu z Blenderu (http://www.youtube.com/watch?…) do XNA? :)
Popřípadě neznáte nějaký jíný způsob.

Odpovědět 7.3.2014 11:11
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na magic44
David Čápka:

Dým se dělá pomocí particles, tedy pomocí kreslení většího množství objektů s texturou a nějakou rychlostí. XNA na to nic nemá, ale je jednoduché to udělat. Prostě tvoříš na jednom místě stále instance kusu kouře, každý kus si nastaví trochu jiný směr a stoupá nahoru. Čím je výše, tím je průhlednější, v určité výšce se sám odstraní.

Nahoru Odpovědět 7.3.2014 12:17
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 7.3.2014 12:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 7.3.2014 14:08
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.