Diskuze: Generování zdi v bludišti

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Generování zdi v bludišti American English version English version

Avatar
Robert Zemánek (bobánek):

ahoj, včera jsem řešil výběr kolekce pro bludiště. Teď řeším vykreslení zdi bludiště(ne obrysová, té co je někde náhodně v poli).

//startTS - bod, od kterého se vykresluje
private void PathToLeft(TempStart startTS)
{
    for (int l = startTS.PositionX; l >0; l--)
    {
        this.map[startTS.PositionY,l] = new Wall(l, startTS.PositionY);
    }
}

původně jsem měl kód takhle:

...
 this.map[l, startTS.PositionY] = new Wall(l, startTS.PositionY);
...

ale nedělalo to, to co jsem očekával, tak jsem šel pokus omyl a funguje s tím, jak to je napsané výše. Absolutně nechápu proč to musí být[startTS.Po­sitionY,l] a ne obráceně. Nevíte někdo? Díky.

Odpovědět 3.11.2013 18:55
Jsem jako holub.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Robert Zemánek (bobánek)
David Čápka:

Asi to máš otočené někde jinde v programu a proto jsi to musel otočit i tady.

Nahoru Odpovědět 4.11.2013 8:32
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.