Diskuze: Inicializace fontu XNA

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Inicializace fontu XNA American English version English version

Avatar
Matyáš Černohous (Matesak):

Zdravím,
mám hlavní složku se souborem Game (Microsoft Visual Studio Solution) + třídy. A ve stejným projektu jsem ještě udělal NPC (Visual C# Project file). A chtěl bych se zeptat jak v tý vedlejší (csproj) můžu inicializovat font. Zkoušel jsem tam, dát protected override void LoadContent() {} a v tom inicializovat font, ale to nejde. Potřebuju vypisovat text, a bez fontu to v drawString() nejde.
Díky

 
Odpovědět 23.3.2013 18:01
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

S tímhle zkušenosti moc nemám a hlavně nevím jestli jsem to pochopil zcela správně. Proč to rozděluješ ?

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 18:04
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

Mám hlavní kostru hry - hrdina, gui(inventář, postava), menu atd, a tohle jsou NPC - enemy a obchodníci.

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 18:07
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Dobře, tak to není důvod rozdělovat do více projektů. To se hodí, pokud máš nějaký engine (framework) , který chceš připojit k nějakému jinému projektu. Vytvoř si tedy třídy pro NPC. Pak pěkně vše zabal do tříd (komponent) -> menu, hra apod.

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 18:10
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Jiří Gracík:

Mám pocit že NPC opravdu nejsou engine :)

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 18:13
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Engine je něco, co je nezávislé. Jde tam udělat jak závodní hra tak i rpg. Poskytuje to plnou práci s herním světem , objekty, modely, fyzikou, .... tohle máš akorát implementaci do hry určitého npc, to ti stačí opravdu několik tříd třeba zabalených do komponenty :)

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 18:20
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous (Matesak):

Ok. Myslím že jsem na to přišel, ale když to spustím vyhodí mě to tyhle hlášky, nevíte co by s tím mohlo být ?

http://2i.cz/…5872a1.f.png

Editováno 23.3.2013 19:48
 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 19:47
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Obrázek je nějaký špatný. Napišt ty hlášky sem a pokusím se poradit

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 19:52
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous (Matesak):

Špatný ? http://img.fileup.cz/?… tohle by snad mělo jít.

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 19:58
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Předpokládám že jsi to tam měnil. Teď nevím, jaký tam může být rozmezí max, ale dej tam na end 255

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 20:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

Nic, jen to přidalo další hlášku :D
Character ' ', hexadecimal value 0x18 is illegal in XML documents.

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:05
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Založ is nový spriteFont, teď nevím co jsi tam měnil

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:07
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous (Matesak):

Založil jsem si nový, ale pořád to řve

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:13
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Využívej prosím tlačítka odpoveďět, abych se mi zobrazilo upozornění. Mohl by jsi prosím napsat co to řve ? Nemám natahovací uši až k tobě domů abych si to mohl poslechnout a bohužel křišťálová koule devbooku je stále v čistírně :)

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:18
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

Jo jasný :D pořád stejný problém jako byl na screenu(hlášky). Jinak ten font normálně funguje, jenom tady háže chyby.

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:23
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Petr Nymsa:

Ono to je napsaný dokonce v komentářích nad tím, moje chyba a neznalost, dej tam end 126 a mělo by to fungovat :) Je to klasická základní ASCII tabulka

Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:25
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

Bohužel, to jsem zkoušel hned na začátku :( a nejede to.... asi se na to vykašlu

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:29
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

Hele, tak spolupracovník na projektu to vyřešil jinak a dal mě o tom vedět až teď :D takže jsem si vlasy trhal zbytečně. Jinak moc díky za ochotu poradit

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:37
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:48
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

To ještě nevím, projekt pošle zítra.

 
Nahoru Odpovědět 23.3.2013 21:50
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous (Matesak):

public void Draw(SpriteBatch spriteBatch, SpriteFont font)
{
spriteBatch.Draw­String(font, "Životy:",.......)
}

 
Nahoru Odpovědět 24.3.2013 13:15
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 22 zpráv z 22.