Diskuze: Kinect - skeleton tracking

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Kinect - skeleton tracking American English version English version

Avatar
retius
Člen
Avatar
retius:

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, má-li tu někdo více zkušeností s kinectem. Snažím se vytvořit aplikaci, která by dokázala zachytit pohyb člověka pomocí kinectu. Tento pohyb bych chtěl zapsat do .bvh souboru pro import do blendru.
Potřeboval bych proto z kinectu zísakt rotace jednotlivých kostí pro celou postavu.
Zkoušel jsem pomocí funkce BoneOrientation získat quaternion pro jednotlivé kosti a poté z neěj vypočítat úhly. Bohužel, úhly které mi vyšly neodpovídají úhlům, které snímal kinect (pozice postavy před kinectem neodpovídá pozici vypočítané), přestože přepočet quaternionu na eulerovské úhly jsem prováděl podle tohoto návodu:
http://www.euclideanspace.com/…er/index.htm
Nevíte někdo, v čem by mohl být problém? Případně jaká data vlastně pomocí funkce BoneOrientation kinect dává?
Také by mě zajímalo, jaký je vlastně rozdíl mezi BoneOrientation a BoneRotation. SDK pro kinect má oboje, ale nikde se mi nepodařilo najít, jaký je mezi těmito dvěma funkcemi vlastně rozdíl.
Děkuji a těším se na případné komentáře.

 
Odpovědět 16.4.2014 14:37
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.