Avatar
Abitdeveloper:

Ahoj. Jen se chci zeptat co mi kdo doporučí pro komunikaci klient-server.
Asi bych použil TCP ( http://www.itnetwork.cz/…i-komunikace ). Jen nevím, jak přenášet data. Přesněji v jakém formátu a jak moc se to mám snažit ošetřit.

Nějaké návrhy?

 
Odpovědět 26.11.2013 22:31
Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Abitdeveloper
Drahomír Hanák:

Asi bych data přenášel jako JSON nebo XML. Ošetřit to samozřejmě musíš

 
Nahoru Odpovědět 27.11.2013 9:32
Avatar
Milan Křepelka
Redaktor
Avatar
Milan Křepelka:

Ahoj. Myslím, že jsi položil otázku vlastně lehce bokem. To co ty chceš je, aby si na jedný straně vzal nějaký dato a na druhý straně si ho správně zrestauroval. Přemýšlení nad nějakým formátem je něco, co mě vede k tomu, že chceš vymýšlet kolo. Každá dospělá vývojová platforma má cosi čemu se říká serializace a ty jen musíš zajistit aby se tvůj objekt uměl serializovat/de­serializovat. Pak už je na tobě co si vybereš za formu jestli binárné, XML nebo JSON - dáno serializerem. Potom si ušetříš práci se spoustou "ošetřováni". Na netu najdeš na toto téma spoustu příkladů. Uvidíš. V C# to funguje defakto "samo" skoro bez práce.

 
Nahoru Odpovědět 4.12.2013 19:07
Avatar
Odpovídá na Milan Křepelka
Michal Žůrek (misaz):

serializace/de­serializace je sice velmi pohodlná, ale na úkor toho taky pomalá.

Nahoru Odpovědět 4.12.2013 19:10
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Milan Křepelka
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Milan Křepelka:

Souhlas. To už by chtělo řádný test nikoli odhad. Významě do rozhodování zasáhnou mnohé jiné faktory jako hloubka objektů, různorodost změn při vývoji. Na implementaci nějakých svých vlastních formátů a "ošetřování" oproti ozkoušeným záležitostem bych nevsadil ani šesták.

 
Nahoru Odpovědět 5.12.2013 8:03
Avatar
Odpovídá na Milan Křepelka
Michal Žůrek (misaz):

spíš jde o to že jestli je to 3D hra, tak je nejspíš náročná a každý časový zádrhel se tam projeví.

Samozřejmě může v prvé řadě spustit serializaci/de­serializaci a teprve pak implementovat pro něj specifické optimalizace.

Nahoru Odpovědět 5.12.2013 12:38
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
vodacek:

serialializuje-li se chytře (a hlavně binárně) tak je naopak nejúspornější příklad:
pozice ve světě - potřebujeme 3 souřadnice, zapíšem 3 čísla - 12B

 
Nahoru Odpovědět 5.12.2013 12:49
Avatar
Milan Křepelka
Redaktor
Avatar
Odpovídá na vodacek
Milan Křepelka:

Myslím, že Misaz myslel opravdu náročnost ne co do objemu, ale do času. On tam bude vždy nějaký "časový přebytek" vlivem analýzy objektu přes reflexi oproti vlastnímu "custom řešení". Samozřejmě objem má v konečném výsledku svůj dopad který se projevý zejména při transportu.

Jinak si myslím že pro účely žadatele dali informaci víc než odpovídající. Pro další optimalizace se dostaneme někam k tomu, že .NET nemusí být až tak dobré řešení nebo by bylo vhnodnější se kouknout na možnost, že toto kolo již muselo být několikráte vynalezeno.

 
Nahoru Odpovědět 5.12.2013 13:28
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.