Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Minisoutěž na další týden bude o placku Machr na C# (ano, existuje několik nových placek, které zatím ještě nikdo neviděl ani nemá, ještě nejsou vyrobené, čili v příloze pouze obrázek). Jelikož C# komunita je tu obrovská, připravoval jsem dnes soutěž o chlup déle, aby to stálo za to.

V příloze tohoto komentáře naleznete obrázek pozadí fontány. Není nijak krásná, ale lépe jsem to dnes nestihl, zítra ji zkusím doladit, nicméně se bude měnit už jen okolí :) Takové ty vyčnívající šedé věci (na obrázku jich je celkem 9) jsou vodní trysky.

Vytvořte okenní aplikaci a jako pozadí nastavte tento obrázek s fontánou. Vyberte si nějakou působivou hudbu, co mění tempo, např. takovouto: http://www.youtube.com/watch?… a tu na pozadí aplikace přehrávejte.

Naprogramujte několik různých efektů vody za pomoci částicových systémů (různě vysoký gejzír, tryska, rozprašovač...) a tyto efekty přiřazujte jednotlivým tryskám. Voda musí samozřejmě stříkat z trysek. Trysky nejsou nijak omezené, ta samá tryska může někdy vychrlit vysoký sloupec vody a po chvíli fungovat zas jako rozprašovač a rozprašovat do vějíře, mohou také tříkat proud vody, který vypadá jako parabola a mění úhel, směr atd. Trysky zapínejte a vypínejte v timerech tak, aby výsledný efekt ladil do hudby. Samozřejmě to zkombinujte se změnou efektů v různých tryskách.

Snažte se prosím o objektovou aplikaci, k reprezentaci částic vody využijte struktury (struct), nepoužívejte hotové částicové systémy. Nejpůsobivější fontána vyhraje doposud unikátní placku Machr na C# .NET a několik nálepek.

Můžete se zúčastnit i s jiným jazykem, alternativní placky jsou: Machr na Javu, Machr na efekty, Machr na algoritmy. Jsem zvědavý, co všechno zdejší C# komunita dokáže!

Přímý link na pozadí: https://dl.dropbox.com/…/fontany.png

Deadline jako vždy sobota 6.4. v 19:00

Editováno 4.4.2013 9:51
Odpovědět 31.3.2013 22:10
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Vojtěch Pospíchal:

Ahoj teoreticky vzato se v Unity programuje také v C#, takže mohl bych se účastnit v Unity?
PS:Mám tu strašně pomalej net takže se nedivte když nebudu reagovat dík :D.

 
Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:25
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
David Čápka:

Nene, musí to být čisté 2D kreslení a vlastní particles :)

Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:26
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Běhounek (Satik):

Okenní aplikace - vyloženě přes forms nebo třeba XNA aplikace v okně? :)

Škoda, že se nemůžu zúčastnit, protože tu celý týden nebudu :)

Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:27
:)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:28
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
David:

jak to má byt asi dlouhé
a može byt i toto ne http://www.youtube.com/watch?…

Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:32
Nic néni nemožné!
Avatar
David
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:34
Nic néni nemožné!
Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Fugiczek:
Můžete se zúčastnit i s jiným jazykem

Muzu pouzivat Javu + OpenGL (LWJGL)?

 
Nahoru Odpovědět 31.3.2013 22:36
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
David Čápka:

Určitě, jen nesmíš použít hotový částicový systém, musí to být jen o kreslení pixelů :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 8:19
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 8:28
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
David Čápka:

Tak to vidíte, Saťas tu nebude, vaše šance na vítězství je tedy obrovská :D

Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2013 8:47
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2013 10:10
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Tak snad tentokrát se zúčastním už i s dosaženým výsledkem :D .... bohužel mi do toho hraje neustále hodně škola (navíc téd ještě SOČ), ale opět to zkusím :)

Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2013 10:18
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Zadání bude možná zajímat Samik11 ;)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 10:48
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Samik11
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Samik11:

Dík, asi to zkusím. Stejně jsem se chtěl na ty particles podívat. :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 10:53
„Radost vidět a rozumět, to je nejkrásnější dar přírody.“ Albert Einstein
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Petr Nymsa:

Mám menší otázečku. Nemohl by jsi mě navýst jak mám zjiˇštovat u peřehrávané muziky aktuální rychlost, výšku ... ? :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 10:54
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Eflyax
Člen
Avatar
Eflyax:

Hmmm, že bych se tu poprvé něčeho zúčastnil? Uvidím, kolik bude času a zda budu mít nějaké dobré a chytré nápady, jak na to! Placka by se mi určitě líbila :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 10:56
Keep it simple
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

To je asi zbytečně složité, bude bohatě stačit, když si hudbu otevřeš v nějakém editoru a zapíšeš si potřebné momenty v rytmu (ten se opakuje, bude jich pár). Potom několik momentů kdy se přidávají nebo ubírají další nástroje během písničky a bude to ok. Z těch free editorů je dobrý Audacity.

Editováno 1.4.2013 11:16
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 11:15
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Petr Nymsa:

Já se vždy snažím si "ušetřit" tyhle otrocké práce s přesným časováním apod :D. Audacity mám a používám často. Takže zapíšu a nastavím přesné časy :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 11:40
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

Mohu použít tu hudbu c jsi tam dal jako příklad? Mě nebaví hledat hudbu.

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 12:03
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 12:16
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Petr Nymsa:

Doporučuji vřele Two Steps from Hell ;)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 12:16
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Fugiczek:

Jeste jedna rozhodujici otazka, staci hotova aplikace nebo musim poskytnout zdrojaky?

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 13:44
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
David Čápka:

K machrovi je potřeba vždy zdrojový kód.

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 13:49
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
Luboš Běhounek (Satik):

Co mas porad s tim schovavanim zdrojaku? :D

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 13:50
:)
Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Fugiczek:

Nic, jen na devbook nechci davat zadnej svuj zdrojovej kod :-)

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:00
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
Michal Žůrek (misaz):

Jaký to má důvod? Pokud vím dobře, tak můžeš to poslat soukromou zprávou sdracovi.

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:07
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Fugiczek:

Kdysi jsem tu ochotu jeste mel, ted ne. Mam k tomu svoje vlastni duvody a nechci je tu rozvadet :-)

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:10
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
David Čápka:

Kód zde bude stejně uveřejněn, je to jeden z významů soutěží, aby byl viditelný postup, jaký dotyčný použil k dosažení výsledku. Také mě nenapadá, jaký to má důvod, ale když se někdo nechce účastnit, ať se prostě neúčastní, alespoň mají ostatní vyšší šanci na výhru :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:10
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michal Žůrek (misaz):

jo ale aby někdo nekopíroval nebo nebyl inspirován kódem jiných...

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:15
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
David Čápka:

Proto sem všichni dávají svůj kód většinou před deadline, aby to nikdo už nestihl ukradnout :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michal Žůrek (misaz):

Jo k tomu deadline, odhadem je jako vždy i tento týden v sobotu 6.4.

V prvním příspěvku to nemáš :)

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:22
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
David Čápka:

Potom tedy nevím, proč nám tu znečišťuješ vlákno. Je tu spoustu dobrých programátorů, kteří si to chtějí zkusit a něco se naučit. Vím, že jsi mnohem lepší, než my všichni dohromady, tak sem prostě nechoď, už mě tohle nebaví. Díky.

Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 14:24
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Částice mě vždycky lákaly, jenom jsem se k tomu ještě nedostal (přidám se do soutěže).
Mám hned jednu otázku: "čisté 2D kreslení a vlastní particles" a "musí to být jen o kreslení pixelů" znamená pouze že nesmím použít cizí particle engine, nebo že ani nesmím používat sprity anebo dokonce že každá částice musí být pouze jeden pixel?

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 19:15
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
Avatar
x
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Dostal
x:

Nesmíš použít cizí particle engine, vykreslování spritů je v pohodě, pokud to není přímo vodotrysk nebo podobně ;)

 
Nahoru Odpovědět 1.4.2013 21:46
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Dodávám přímý link na pozadí: https://dl.dropbox.com/…/fontany.png

Nahoru Odpovědět 4.4.2013 9:51
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Přidávám náhled placek Machr na C# .NET :P

Nahoru Odpovědět 6.4.2013 15:58
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

Tak jsem to nakonec stihl... Ke konci už jsem jenom prohledal kód na chyba a opravil řádek 1630 a 1699 :)
Zdrojové kódy: http://uloz.to/…ntan-xna-zip

Nahoru Odpovědět 6.4.2013 18:28
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
David Čápka:

Už jsem se lekl, že to nikdo nestihne, tak jsem se s tou fontánkou patlal ;( :D

Nahoru Odpovědět 6.4.2013 18:29
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michal Žůrek (misaz):

já jen doufám, že moc dalších nebude, jinak jsem prohrál :D

Nahoru Odpovědět 6.4.2013 18:35
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Ahoj, omlouvám se za zpožděni, hned svoji fontánu přidám.

 
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 19:03
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Ještě chvíli bude trvat, než to nahraju na dropbox :( Má to 16 MB.

 
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 19:07
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 19:09
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na David Dostal
David Čápka:

Chlape, to máš dial-up, ne? :D

Nahoru Odpovědět  +2 6.4.2013 19:26
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

Těžko říct, jestli to nebude odesílat do zítřka...

Nahoru Odpovědět 6.4.2013 19:28
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Ahoj, na https://dl.dropbox.com/…0Salatik.zip je ke stažení moje fontána. Není ještě zdaleka hotová, prostě nebyl čas. A musel jsem vzít starší verzi, protože ta nová ještě není funkční.

 
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 19:31
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

Tak jsem prohrál...

Máš to hezké.

Nahoru Odpovědět 6.4.2013 19:50
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Čekal jsem tedy větší účast, asi velikonoce nebo jsem to přepískl s obtížností :) Hodnotil jsem já a Honza Bittner.

Misaz: Odevzdal jsi to včas, je vidět velká snaha. Kód je ale velmi dlouhý a nepřehledný, vůbec nepoužíváš metody, několik řádků se tam opakuje snad stokrát, přitom by stačilo volat metodu s jiným parametrem. Voda by měla bublat. Zajímavým prvkem byla kružnice, jak voda začala vytékat, vypadalo to dobře. Možná kdybys proud po intervalech na chvilku přerušoval, vypadalo by to,že voda teče.

Salátík: Pozdě, ale přece. Particle engine velmi pěkně napsaný, všiml jsem si i polohování prodoudu myší. Kód je fakt ukázkový, krátký, pěkný. Bohužel fontána vůbec nereaguje na hudbu, mohla to být skvělá podívaná.

Jelikož Misaz to stihl včas a splnil zadání, placka patří jemu. Můžeš si to cvičně zkusit přepsat pomocí metod, programátorské myšlení máš dobré, ale tohle by chtělo ještě vypilovat.

Protože Salátíkovi jdou asi špatně hodiny a už podruhé poslal jen o pár minut později velmi kvalitní aplikaci, tentokrát mu to uznáme a získává placku také.

Adresy prosím x do PM a gratuluji :P

Editováno 6.4.2013 19:55
Nahoru Odpovědět  +2 6.4.2013 19:53
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michal Žůrek (misaz):

Spíš to bude změnou času. :D

Editováno 6.4.2013 20:06
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 20:06
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Gratuluji Michal Žůrek (misaz) - máš to fakt dobré! A děkuji David Čápka. Vím, že s časem na tom nejsem zrovna dobře a umlouvám se za to, ale 1. dělám na tom pouze v pátek večer a v sobotu, 2. máme doma pouze 1 kabelové připojení k internetu a 3. je strašně pomalý upload.

 
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 20:49
Avatar
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 20:52
Nejsom kreatívny...
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Martin Bartoš
David Čápka:

Jsem čekal, jestli dorazíš :D

Nahoru Odpovědět  +2 6.4.2013 20:57
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
David Dostal:

To s myší bylo na testování, nestihl jsem to dát pryč :)

 
Nahoru Odpovědět 6.4.2013 21:01
Avatar
Michael Olšavský:

David Dostal skvělá práce! Opravdu pěkný particles engine a přehledný kód. Samozřejmě i gratulace Michal Žůrek (misaz)ovi. Máš to také celkem dobré, ale takhle nepřehledný kód jsem ještě asi nikdy neviděl o_O . Ale je tam vidět kupa práce a některé pěkné efekty na hudbu.

 
Nahoru Odpovědět  +1 6.4.2013 21:07
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
paanoik:

Jsem tu novej, tak jsem se trošku porozhlížel okolo. Tohle vlákno mě zaujalo a zároveň zklamalo (že jdu pozdě). Nakonec jsem se rozhodl to zkusit, i když jsem v XNA nikdy nic nedělal, a i když jdu po termínu .. zde je výsledek
http://webshare.cz/…fontanka.zip
Jde asi o tříhodinovou práci, co se týče audia, bere si to ze zvukovky (takže je potřeba něco pustit), ale zároveň je otázka, jestli to nebude s něčím hádat.
Chtěl jsem si pohrát, že levá fontána budou bassy a pravá výšky, ale budu potřeba na ty interfacy víc času. Taky jsem si chtěl vyblbnout s nějakýma particle efektama, ale jelikož zítra vstávám, pokračování kdyžtak příště. Zatím se ta voda rozsypává stále na menší kapky a výška proudu reaguje na volume.

Zároveň jsem se chtěl zeptat. Zkoušel jsem to deploynout na druhém pc a nedařilo se. Přestože jsem prošel instalací přes publish a jsou tam všechny prerequisites, nejde spustit. Za nakopnutí díky.

 
Nahoru Odpovědět 12.4.2013 21:48
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Čápka:

Wow, to je dobré! Škoda, že jsi s tím přišel až teď, mohl jsi vyhrát :P Malé trysky by mohly reagovat na nějaké změny v hudbě, ideálně si vytvořit informaci o rytmu, ale to netuším, jak se dělá.

Publish bych moc nevěřil, zkoušel jsi ručně nainstalovat příslušný redist a .NET? Pokud ano, dej si do hry na začátek try-catch a vypiš si co ti to hlásí, bude tam nějaká výjimka.

Nahoru Odpovědět 21.4.2013 11:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Petr Nymsa:

Informaci o rytmu jsem se nažil zjistit a bohužel neúspěšně. každopádně zkoušel jsem se napojit na Windows Media Player, tam by mělo jít zjistit rytmus, výšku ,... hudby, ale nedařilo se mi to. Třeba někomu se to povede :)

Nahoru Odpovědět 21.4.2013 11:27
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
paanoik:

Já to nechtěl vázat na konkérní skladbu, takže je potřeba vycházet z údajů v reálném čase, a tam je ta analýza dost složitá. Co mě teď napadlo, že by šlo jednoduše reagovat na skoky v hlasitosti. Zkusím se na to odpoledne ještě mrknout.

 
Nahoru Odpovědět 21.4.2013 11:35
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Čápka:

Ono by rytmus mohlo jít zjistit chvíli se zpožděním, ukládat si ty skoky v hlasitosti třeba po 100ms a když se pattern najednou hodně změní (s nějakou tolerancí), tak na to zareagovat.

Nahoru Odpovědět 21.4.2013 11:38
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
paanoik:

Jenže právě se zpožděním už to nemá ten správnej efekt .. každopádně podobně jsem to spáchal tady ..
http://webshare.cz/…Fontanka.zip
Samotná aktualizace se provádí každých 5 screenů a rytmus se pak počítá jako vážený průměr z posledních pěti hodnot (čili cca sekundu) .. pokud vyroste volume o 20% maxima v dané chvíli oproti tomu průměru, půjde o špičku s přiřazeným efektem.
Už jsem s tím nechtěl moc hrát, tak je to dost natvrdo, ale šlo by to ještě zobecnit, případně těch algoritmů zkusit hned několik a k nim hned několik různých efektů.
Co jsem zkoušel, hlavně ve skladbách s bicíma to funguje překvapivě dobře, vzhledem k (minimálnímu) rozsahu úprav.

 
Nahoru Odpovědět 21.4.2013 12:34
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
David Dostal:

Vypadá to dobře :), škoda že mám XPčka a nejde mi to spustit (MMDeviceEnume­rator). Také se pokouším o automatickou reakci na hudbu. Ke zjištění informací o hudbě využívám

MediaPlayer.GetVisualizationData()
Editováno 21.4.2013 13:56
 
Nahoru Odpovědět 21.4.2013 13:56
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Dostal
paanoik:

No, u toho mediaplayeru je ale problém, že to odchytíš jen v tom, co přehráváš v aplikaci .. já to od začátku pojal univerzálněji .. odchytávám audio zvenčí, bohužel pro tebe pomocí knihovny, která využívá api přidané až ve win7.
Ale nahrál jsem ti demo, ať ti to není líto .. www.youtube.com/watch?… .. btw ta hudba není zrovna moc dobrá jako příklad.

 
Nahoru Odpovědět 21.4.2013 21:42
Avatar
David Dostal
Redaktor
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Dostal:

Díky za demo :) Původně jsem to chtěl udělat jako ty, bohužel to na xp nejede.

Editováno 21.4.2013 22:06
 
Nahoru Odpovědět 21.4.2013 22:03
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Čápka:

Jsem strašně rád, že jsi s tím ještě přišel, nějak takhle jsem si tu fontánu původně představoval. Je to fakt dobré, super!

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 9:10
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 67 zpráv z 67.