Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Ahoj, na další týden tu máme pravidelnou minisoutěž o placku "Machr na C# .NET" a samolepky. Zadání je tentokrát jednoduché. Určitě znáte hru had (např. z Nokie), tak přesně o ní to bude. Hra se odehrává v 2D poli, ve kterém se náhodně zobrazuje jídlo. Had toto jídlo sbírá a s každým sebraným jídlem se prodlouží o jeden dílek. Hra končí když narazí do zdi nebo sám do sebe. Můžete použít Graphics nebo i XNA (MonoGame). Snažte se o objektovou aplikaci. Je možné se zúčastnit i s Javou.

Deadline je v neděli 7.7. v 15:00.

Odpovědět  +1 30.6.2013 16:00
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Kdybych měl náhodou během týdne čas, je teoreticky možné se zůčastnit i s javascriptem ?

Nahoru Odpovědět 30.6.2013 16:02
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek (misaz):

asi můžeš, ale hlavně to nezapomeň udělat objektově :D

Nahoru Odpovědět 30.6.2013 16:07
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

když to uděláš v javě tak dostaneš placku za javu. Téměř vždy si můžeš vybrat.

Nahoru Odpovědět 30.6.2013 16:08
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

Objekty v JS.... sice je to celkem psycho, ale proč ne :D :D

Nahoru Odpovědět 30.6.2013 16:10
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Nahoru Odpovědět 30.6.2013 16:11
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

Tak teď dělám takovej celkem rozsáhlejší projekt v JS a taky se tam objektům nevyhnu .. :D :D

Nahoru Odpovědět  +2 30.6.2013 16:13
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Juraj Mlich:

Tak asi sa aj ja zapojím :) (možno)

Nahoru Odpovědět 30.6.2013 16:49
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Nahoru Odpovědět  -2 30.6.2013 18:05
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Petr Nymsa:

Ten had se musí pohybovat jako na staré Nokii ? Tedy jenom vodorovně a svisle nebo může i o různé úhly ?

Nahoru Odpovědět 1.7.2013 11:32
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět  +2 1.7.2013 11:39
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 1.7.2013 11:39
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Artas
Redaktor
Avatar
Artas:

Ahojte, tady je můj pokus (zdrojáky dodám později). https://www.dropbox.com/…_Devbook.exe

 
Nahoru Odpovědět 1.7.2013 14:39
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Počítám s tím, že jde hlavně o návrh a kód a ne jak to bude vypadat?

 
Nahoru Odpovědět 1.7.2013 14:47
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Petr Nymsa:

Píše že zdrojáky dodá později ;)

Nahoru Odpovědět 1.7.2013 14:51
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michael Olšavský:

Já se ptám David Čápka ;-) To není komentář k tomu výtvoru

 
Nahoru Odpovědět 1.7.2013 14:53
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 1.7.2013 14:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Petr Nymsa:

:` Ani číst už neumím. Četl jsem "Počítáš s tím ..." a nevšimnul jsem si že odpovídáš na sdraca :D

Nahoru Odpovědět 1.7.2013 14:59
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Je povolený wpf?

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 16:04
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Michael Olšavský:

Řekl bych že ano, když se může použít i XNA :-)

 
Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 16:05
Avatar
Michael Olšavský:

Přidávám své dílo. Zdrojáky zatím pošlu do PM. Později je zde zveřejním. Jsou zde různé typy jídla. To s černou barvou má mínusové hodnoty, takže se nedivte, když půjdete do mínusu :D Možná tam přidám ještě nějaký timer.

 
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 17:19
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Michael Olšavský:

Až teď jsem si všiml, že se soubor neodeslal se zprávou. Omlouvám se.
https://www.dropbox.com/…20Screen.exe

Editováno 2.7.2013 22:28
 
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 22:27
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Jan Vargovský:

Teď jsem dodělal svoje, aby to bylo použitelné a kupodivu to vypadá i pěkně :D pozitivum mám, že umím nakreslit čtverec s rohy :D

Editováno 3.7.2013 0:42
 
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 0:42
Avatar
Artas
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Artas
Artas:

Tak jsem v tom našel menší bug - po nárazu a volbě, že chcete hrát znova, jsem blbě nastavoval interval u Timeru a tím pádem pokud jste několikrát po sobě dali těžkou obtížnost, tak to bylo pořád rychlejší a rychlejší. Tady je upravená verze - https://www.dropbox.com/…_Devbook.exe

 
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 12:33
Avatar
Odpovídá na Artas
Michael Olšavský:

Nemáš ošetřenou změnu v protisměr ;-) Podívej se na to (vlevo-vpravo, nahoru-dolu)

 
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 13:20
Avatar
Artas
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Artas:

O tom vím, to jsem tak nechal schválně , aby to bylo těžší ;-)

 
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 13:28
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Tak přidávám také nějaký výtvor (konečně :D). Hra je v MonoGame a velmi zčásti využívá mnou psaný engine. No využívá pouze správu obrazovky, obsahu, usercomponenty a nějaký pomocný třídy. Engine je tam přibalen jako .dll a to ještě jako velmi ořezaná verze, tedy verze kde by to mělo být vše stabilní. "mělo by" :).

Zdrojáky pošlu PM a poté uveřejním. Zde ke stažení http://sdrv.ms/12nMDZd

Držel sjem se zadání, tedy když anrazíte do zdi zemřete. Modré přidají článek, černé uberou. Minimální délka hada jsou dva kousky takže někdy když přejdete přes černou a máte pouze dva články nic se neděje.

Nahoru Odpovědět 4.7.2013 12:34
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr G
Redaktor
Avatar
Petr G:

Taky se zapojuji se svým hadem. Hra je vytvořena pomocí MonoGame.
http://db.tt/0PTnw6BQ

 
Nahoru Odpovědět 4.7.2013 14:14
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Jan Vargovský:

C# + Graphics. Barvy se dají nastavít v main formu, nějaké settings se mi už dělat nechtělo... :D
https://www.dropbox.com/…gl/Snake.zip

 
Nahoru Odpovědět 4.7.2013 18:47
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Tak kdo mě překoná? ( moje skóre 448 440 000 )

http://sdrv.ms/11kLKpa

(zdrojáky dodám do PM)

Nahoru Odpovědět 4.7.2013 22:41
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Jelikož se sešlo 9 přihlášených hadů, rozhodl jsem se hodnotit ve 2 kategoriích: Objektový návrh a Grafický výstup. Pořadí soutěžících je následující:

  1. Michael Olšavský (Objektový návrh, 100 bodů)
  2. magic44 (Grafický výstup, 100 bodů)
  3. Artas (90 bodů)
  4. Girtas (90 bodů)
  5. Zirko (90 bodů)
  6. loapmail (85 bodů)
  7. matesax (85 bodů, zkompilovaná verze mi bugovala, nepodařilo se mi to přeložit)
  8. p4koo (85 bodů)

4 martinsakra (80 bodů)

Gratuluji brisingrovi s magicem, ostatní hadi byli také velmi pěkní, bohužel placku nemohu dát všem, už takhle dávám dvě, takže se na vás těším u další soutěže :) Adresu prosím pošlete x do PM.

Editováno 7.7.2013 16:28
Nahoru Odpovědět 7.7.2013 16:26
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Díky moc. Hned jak se dostanu k PC, zveřejním své zdrojáky :-) A gratuluji magicovi ;-)

 
Nahoru Odpovědět 8.7.2013 15:03
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
magic44:

Díky. :D Teď jsem byl tejden mino, tak zdrojáky dodám během dneška :) A brisingrovi také gratuluji :D

Editováno 15.7.2013 8:47
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 8:46
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 33 zpráv z 33.