Diskuze: Machr na C#/JavaScript/Javu - Velikonoční hra

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Machr na C#/JavaScript/Javu - Velikonoční hra American English version English version

Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Ahoj všichni, blíží se nám velikonoce a tak si v pravidelné minisoutěži o placku a samolepky naprogramujeme něco odlehčujícího. Vytvořte jednoduchou minihru s velikonoční tématikou, o co se bude jednat je už jen na vás :) Můžete použít JavaScript, C# nebo Javu. Jako vždy platí, raději odevzdejte hezké jednoduché řešení, než sice komplexní, ale narychlo dokončené :P

Čas si dáme jako vždy do pondělí 21.4. do 10:00. Kompletní pravidla soutěží jsou zde: http://www.itnetwork.cz/…outezi-machr

Odpovědět  +12 16.4.2014 16:22
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Honza Bittner:

No, něco mě napadlo... :) Možná se tedy zúčastním - s JS.

Nahoru Odpovědět 16.4.2014 17:10
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Jan Demel:

Chtěl jsem se zeptat. Je povolený jakýkoliv framework ? Chtěl by jsem zkusit něco udělat v MonoGame

Nahoru Odpovědět 16.4.2014 17:26
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Michal Žůrek (misaz):

myslím že v případě MonoGame je.

Nahoru Odpovědět 16.4.2014 18:56
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Nahoru Odpovědět  +2 16.4.2014 19:22
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Honza Bittner:

To bych mohl :P Uvidím jak budu mít čas... :)

Nahoru Odpovědět 16.4.2014 19:37
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Michal Spišiak
Redaktor
Avatar
Michal Spišiak:

XNA je povolene?

Editováno 17.4.2014 8:58
Nahoru Odpovědět 17.4.2014 8:56
Ak urobí chybu človek stane sa... Ak urobí chybu počítač... Utekajte kým je čas! :D
Avatar
Petr G
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Spišiak
Petr G:

Pokud je povoleno MonoGame, což si myslím, že je, tak můžeš použít i XNA. MonoGame vychází z XNA. :)

 
Nahoru Odpovědět  +2 17.4.2014 9:10
Avatar
Jakub Lásko[Saarix]:

Sakra zrovna je nápad, ale není čas :(

Nahoru Odpovědět  +3 17.4.2014 12:31
Časem je vše možné.
Avatar
mnauik
Člen
Avatar
mnauik:

Škoda, že není čas, musím udělat pár zbytečností do školy :@

Nahoru Odpovědět 18.4.2014 16:28
minusuj mě, ale zdůvodni to ;)
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Ondrca:

Ahoj, tak sem dávám svůj výtvor.
Download: http://leteckaposta.cz/861019490
Ovládá se to mezerníkem.
Doufám, že se to bude líbit a pěkné Velikonoce všem i DEVBOOKU.

Nahoru Odpovědět  +3 18.4.2014 19:37
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 19.4.2014 11:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Ondrca
Michal Doubek (HAPPY DAY):

Jedna drobnost: když jsem měl rekord 1 a znovu jsem dal 1 řeklo mi to že mám nový hightscore
typuju že místo operátoru <= tam máš jenom <

Nahoru Odpovědět 19.4.2014 15:24
Svoboda tvé pěsti končí na špičce mého nosu
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
martinsakra:

Další trénink na event typu máte 24 hodin a vytvořte :D
Víc času na to fakt nemám, takže minimálně balancování by si zasloužilo ještě trochu času.
http://leteckaposta.cz/802336280
Ovládání šipkami, ale to by jste se dozvěděli z helpu (vím že ho nikdo nečte)
Ondrca: zkus si příště pohrát s těma kolizema trochu přesnějc nějak jsem umíral i daleko od pomlázek

Malá poznámka: kdo by to zkoušel náhodou na mono tak rovnou zapomeňte, odkazuju se na media player (potřeboval jsem 2 zvuky najednou)

Editováno 19.4.2014 19:01
Nahoru Odpovědět  +2 19.4.2014 19:00
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
BlugW
Redaktor
Avatar
BlugW:

Zajímavé že většina ty hry už má hotové už předem že? Takže zkoušet udělat něco od 0 asi nemá smysl :D

PS: martinsakra zajímavé, oddechová hudba přitom :3

Editováno 19.4.2014 19:04
Nahoru Odpovědět 19.4.2014 19:01
Pořiď si mac na www.appletrh.cz. Novinky a zajímavosti ze světa Apple na https://www.applemagazin.eu
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na BlugW
martinsakra:

Já to udělal od nuly, dneska od 11 s přestávkami a ze záseky na blbostech a do 18.00 to šlapalo a hodinku jsem řešil kraviny typu, vymalovávání vajec

Nahoru Odpovědět  +2 19.4.2014 19:10
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Honza Bittner:

Hezké, avšak máš tam zásadní chyby v hratelnosti... :)

Nahoru Odpovědět 19.4.2014 19:36
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
martinsakra:

myslíš ten bug s new game? ten jsem objevil až teď, protože na new game z projektu moc neklikám, ale už sem hážu opravenou verzi.
http://leteckaposta.cz/942974752

Nahoru Odpovědět 19.4.2014 20:11
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Honza Bittner:

Ne, to nemyslím... :)
Každopádně ti radit nebudu... ;)

Nahoru Odpovědět 19.4.2014 20:18
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Ondrca:

Ahoj, tak sem házím druhou verzi, měly by být trochu vylepšené kolize.
DOWNLOAD:http://leteckaposta.cz/905752249
PS: Michal Doubek (HAPPY DAY) - to skóre mám snad dobře, zkus to teďka

Nahoru Odpovědět 19.4.2014 21:05
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Odpovídá na Ondrca
Michal Žůrek (misaz):

čím to že mi to vždycky otevře další okno? :` Jinak kolize a score už funguje OK.

Editováno 19.4.2014 21:08
Nahoru Odpovědět 19.4.2014 21:07
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Ondrca:

Protože nevím, jak to mám jinak udělat, a buďto se hráč soustředí na hru, nebo si hejbe s okny :P

Nahoru Odpovědět  -2 19.4.2014 21:10
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Nahoru Odpovědět 20.4.2014 7:42
Svoboda tvé pěsti končí na špičce mého nosu
Avatar
Gramli
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Gramli:

Zdravím,
tady je můj výtvor http://leteckaposta.cz/130184690
Je tam jen 7 jednoduchých levlů, protože jsem začal až ve čtvrtek odpoledne, tak snad Vám to bude líbit.

Nahoru Odpovědět  +2 20.4.2014 13:18
Kdo to říká ten to je...
Avatar
Petr G
Redaktor
Avatar
Petr G:

Ahoj, přidávám svůj výtvor :)
Úkolem je kliknout tam, kde se nachází zajíc. Použil jsem canvas spolu s jQuery. Hledal jsem i nějaké zvuky, ale žádné se mi nelíbili, ale našel jsem nějaký ten jazz, tak jsem to dal do pozadí (možná to k tomu nesedí) :D
Download: https://db.tt/hBFxEmXi
Online: http://girtas.aspone.cz/…e/index.html

 
Nahoru Odpovědět  +3 20.4.2014 17:37
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Zdeněk Pavlátka:

Tak jsem zase jednou něco stvořil.
https://dl.dropboxusercontent.com/…sterGame.zip
Jde o chytání vajíček do košíku, hra je napsaná v C#. Ve hře je zabudován i particle systém, vše se kreslí na jeden PictureBox ve Windows Forms.
Snažil jsem se o co nejhezčí objektový kód.
EDIT: (Je to ve VS 2010, takže vy co máte 2013 mě prosím neukamenujte za to, že vám to nejde spustit :P )

Pozn. dělal jsem to už od čtvrtka, dal jsem si záležet s grafikou
Jsem autorem veškeré grafiky a zvuků ve hře.

Editováno 20.4.2014 18:55
Nahoru Odpovědět  +1 20.4.2014 18:54
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
martinsakra:

evidentně můj nápad zas tak originální není :D
ale pekné. Proč sis vybral ovládání myší místo klávesnicemi jako já?
Já jsem to vybral kvůli pěkné vzpomínce na
http://smartmania.cz/…ejZajici.jpg
a tomu že mám rád ovládání jenom na klávesnici :D

Nahoru Odpovědět 20.4.2014 20:24
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Michal Žůrek (misaz):

to je dost subjektivní, mě se to celkem dobře hrálo s myší.

Nahoru Odpovědět 20.4.2014 20:28
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Zdeněk Pavlátka:

Myš jsem vybral hlavně proto, že jsem podobnou hru dělal o Vánocích v Gamemakeru, tam se chytaly balíčky. ;) A ten pohyb myší je takový zajímavější, např nemá stále stejnou rychlost.

Nahoru Odpovědět 20.4.2014 20:33
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Jsem rád, že se to tu shází :) Zítra mám volno, takže nevím, kdy se k hodnocení dostanu, asi až večer, takže vás budu napínat :D

Nahoru Odpovědět  +1 20.4.2014 20:37
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
martinsakra:

hra se dobře hraje myší proti tomu nic, já jen říkám že mám rád (u jednoduchých her, že se dají ovládat čiste klávesnici
viz slavná 2048 rep 4096 (http://martijnkorteweg.github.io/4096/) takhle jsem to myslel

Nahoru Odpovědět 20.4.2014 20:41
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Ondrca:

Nemám rád, když nás napínáš, ale aspoň vím, kdy to mám asi tak čekat (doufám, že opravdu zítra, jinak bych čekal, a ono nic ) :D

Nahoru Odpovědět 20.4.2014 20:41
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Honza Bittner:

Přidávám tedy i svou originální vymyšlenou hru "Easteggo" ... :)

Online:
http://easteggo.honzabittner.cz/

Kódy - včetně SASS atd.:
https://www.dropbox.com/…Easteggo.zip

Tak, a jdu spát, zítra musím brzo vstávat! :D ;)

Editováno 21.4.2014 2:03
Nahoru Odpovědět  +6 21.4.2014 2:02
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Libor Šimo (libcosenior):

Pekné :), len škoda, že nie je vynútené ťahanie na striedačku.

Nahoru Odpovědět  +2 21.4.2014 7:58
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Michal Žůrek (misaz):

lepší by to bylo přes síť, ani jsi ten canvas nepoužil :( . Čekal jsem od tebe víc.

Nahoru Odpovědět  -1 21.4.2014 8:40
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Honza Bittner:

Neměl jsem moc času... Chci to pak určitě vylepšit a přidat další funkce... :)

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 8:47
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Michal Žůrek (misaz):

no minimálně přechody jsi mohl udělat, přesuny postaviček by vypadaly animovaně.

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 8:59
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Monarezio
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 21.4.2014 9:24
First, solve the problem. Then, write the code.
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Jan Demel:

Fůů :D Strašně moc se omlouvám, že je to po termínu, ale tak zatím jsem neviděl vyhlášení, tak to třeba sdraco ještě vezme... Pokusil jsem se o takovou blbost, ve které by slepice za letu kladla vajíčka a ty by jste trefovali do košíčků na zemi :D Grafika nic moc, jelikož nejsem grafik. Bohužel jsem nestihl dodělat, aby hra skončila po 10ti vteřinách. Ale tak to snad nevadí :D
http://ulozto.cz/…jandemel-rar

EDIT* Ovládání je mezerníkem a šipkami doleva a doprava :)

Editováno 21.4.2014 16:54
Nahoru Odpovědět  +1 21.4.2014 16:53
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
KlimiCZ:

Vidím to na diskvalifikaci ,protože to nemá být na Uložtu !
http://www.itnetwork.cz/…outezi-machr
A má to být v .zip

Editováno 21.4.2014 16:56
Nahoru Odpovědět  -1 21.4.2014 16:55
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Jan Demel:

Ach tak to se moc omluvám. Tady už je to v pohodě snad.
http://leteckaposta.cz/497397915

Nahoru Odpovědět  +1 21.4.2014 16:59
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
KlimiCZ:

Ještě k té hře
špatně se ovládá a někdy se stane když to nedám přesně doprostřed tak se to nevezme

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 17:01
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Ondrca:

Proč skoro všichni dostali nápad udělat hru chyť vejce? Mimochodem jsem ho nejprve dostal taky, ale hru flappy jsem už měl rozdělanou :D

Editováno 21.4.2014 17:31
Nahoru Odpovědět 21.4.2014 17:30
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ondrca
martinsakra:

protože udělat 3D rpg kde místo mečem máváš pomlázkou není uplně práce na jeden den (zvlášť pokud nesmíš používat engine a u frameworku jen základní)

Nahoru Odpovědět  +4 21.4.2014 17:40
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Jan Demel:

Jo :D Tak naposledy :) Ty kolize jsem tam fixnul.
http://leteckaposta.cz/263561128

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 19:02
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
KlimiCZ:

mnohem lepší už se to dá hrát :D

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 19:13
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Gramli - Zajíc, za kterým nějakým záhadným způsobem vzniká řeka. Ačkoli tento základní princip moc logiky nedává, o to více ji budeme potřebovat k vyřešení levelů, které jsou velmi dobře zvládnuté a obsahují prvky jako teleporty, skoky a bonusy. Pěkná grafika, nápad i zpracování, chytlavá hratelnost. Je tam nějaká objektová struktura. Switch v Level.cs se mi moc nelíbí, raději bych tam viděl polymorfismus, jako máš u herních objektů nebo alespoň nějaké mapování typu na obrázek přes dictionary. Nicméně i ten kód je dobře zvládnutý, chválím.
Ondrca - Zakázaná videohra se vrací, tentokrát s vajíčkem místo návykového ptáčka Flappyho. Herní mechanika je však dobře zvládnutá a tak vás stejně nepustí. Fakt se to hraje docela dobře, viděl jsem nějaké tvé první pokusy, kde byl problém s kolizemi, tohle je mnohem lepší. Další grafika je vykradená z původního Flappyho, což je škoda, na internetu se dá sehnat plno hezkých obrázků z volnou licencí (třeba na opengameart). Kód je horší, raději bych to viděl zvládnuté přes kreslení na Graphics než přes PictureBoxy. Také mícháš logiku a prezentaci, není tam vlastně žádná vlastní třída. U tebe je to obrovský pokrok, hýbeš se dobře kupředu, ale máš ještě spoustu práce.
Honza Bittner - Králík si dělá zálusk na protivníkovo vejce, díky té ikoně PlayBoye to skoro vypadá, že tam je nějaký další podtext :D Princip je jednoduchý a dobře zvládnutý, jen působí divně, že není ošetřeno střídavé tažení týmů. Možná by se tam hodila nějaká základní AI, sehnat druhého hráče na 1 PC není vždy úplně jednoduché :)
Monarezio_ - Je vidět, že sis s tím dal práci, určitě by se našla spousta připomínek, ale prostě jsi se s tím vyblbnul, třeba střídání den/noc, různé herní obrazovky, skóre a podobně. Engine je pěkně objektový, samotná hra je zábavná, možná ten zajíc by mohl být trochu větší :D
Zdeněk Pavlátka - A máme tu další chytání vajíček. Další dobře zvládnutá hra, rotace vajíček vypadá fakt pěkně, stejně tak i particles, máš tam i nějaký power-up. Škoda toho šedého pozadí a absence hudby, stačilo by málo, aby to připomínalo veselou velikonoční hru. Kdybyste to s monarezio_ spojili, tak je z toho dokonalost :P Kód vypadá docela dobře.
Petr Gürth - Klikej na králíka co nejrychleji můžeš, schovává se, potvora. Základ tam je, ale provedení pokulhává a zrovna efekt na hráče je na hře asi to nejdůležitější. Chválím použití canvasu.
martinsakra - Další dobře zvládnuté chytání vajíček, chválím WPF. Možná by to chtělo trochu vyvážit hratelnost, snížit počet vajec a zvýšit jejich rychlost. Hra je pěkná, ale ničím nepřekvapí, chtělo by to nějaké efekty.

Řešení od Jan Demel je vtipné a nápadité, ale bohužel nepropracované a po deadline. Příště to zkus dříve :)

Dnešní hodnocení je dost těžké :) Moc se mi líbí logická hra od Gramli a proto získává placku. Co se týče dalších výtvorů, tak vede Monarezio a proto také získává placku. Těsně za ním je s jeho chytačem vajíček Zdeněk Pavlátka a jelikož je to dost podobné, dám placku i jemu, jen prosím změň to depresivní pozadí a dej tam nějaké velikonoční :D Publikujte prosím své výtvory a napište x adresu pro zaslání placky.

Byl bych moc rád, kdyby svá řešení publikovali i Ondrca, Honza a Martin, ať se má komunita z čeho učit nebo ať mají prostě co pařit :P Díky všem za účast, dobře jsme si s Míšou zahráli.

Nahoru Odpovědět  +5 21.4.2014 20:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Ondrca:

Gratulace vítězům a až dostanu redaktorská práva tak to publikuji :).

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 21:17
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Gramli
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Gramli:

Dotaz:
stačí to publikovat v Inkubátoru nebo je třeba zažádat o redaktorská práva?:)

Nahoru Odpovědět 21.4.2014 22:37
Kdo to říká ten to je...
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Zdeněk Pavlátka:

Jsem rád, že se ti to líbilo :) A gratuluji všem ostatním.

Pozn. Hudba tam není proto, že se mi nedařilo žádnou vhodnou najít. Chtěl jsem jí přehrávat přes Media Player, měl jsem k tomu dokonce připravený kód :) A ohledně toho pozadí, vajíčka vypadala dobře jen na tmavém, tak jsem tam dal tohle ;) Čím bych to měl nahradit? Obrázkem nebo jen jinou barvou?

A protože efekty a C# už doma mám, vzal bych si asi placku na OOP. Snad je ten kód dostatečný :P

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 6:25
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Gramli
Michal Žůrek (misaz):

potřebuješ redaktorská práva a publikovat to jako program/hra.

Nahoru Odpovědět  +2 22.4.2014 6:30
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
martinsakra:

Hru přidám
Jenom mám dotaz je nějaký elegantnější způsob jak v takových hrách (často i jinde) řešit kreslení ne wpf jinak než přes Dictionary<Ob­jekt,Komponen­ta> protože se mi tenhle způsob nellibí v tom že jakmile mám dva ruzné objekty tak už musím vytvářet interface pro obejkty nebo dva .. víc dictionary

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:27
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na martinsakra
David Čápka:

Uděláš si společného předka (třeba GameObject) a pak normálně ListGameObject<> objekty. Potom jen:

foreach (GameObject go in objekty)
{
    go.Vykresli();
}
Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:41
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na martinsakra
David Čápka:

Spoustu her bude publikovaných, tak se na ně pak podívej :P

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Gramli
Redaktor
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Gramli:

Nevím jestli je to elegantnější způsob, ale já si vždy vytvářím jen Lis<GameObject> ListOfGameObjects, a ve třídě GameObject si definuju metodu DrawObject, kterou si napíšu pro každý objekt jak chci. Pak už jen stačí v některé metodě pro kreslení:

foreach (GameObject o in ListOfGameObjects)
            {
                o.GameObject.DrawObject(e.Graphics);
            }
Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:43
Kdo to říká ten to je...
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Gramli
martinsakra:

tohle přesně funguje ve WF ale ve WPF kde pracuju s obejkty (Image/Rectangle) to snad ani nejde nijak pěkně

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:47
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
martinsakra
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
martinsakra:

Ale v tom případe si gameobjekt musí tu danou komponentu na vykreslení pamatovat v sobě (tj v konstruktoru mu dám image/rectangle) ne?

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:48
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Gramli
Redaktor
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Gramli:

Přesně tak, podívej se na můj zdroják jak to vykresluju, jestli chceš:)

Teď mám dotaz já:D Uložil jsem na Devbooku rozepsaný článek, ale nikde v administrační sekci ho nevidím, on se objeví za nějaký čas nebo sem o něj přišel?:)

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 11:56
Kdo to říká ten to je...
Avatar
Monarezio
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Gramli
Monarezio:

Když klikneš na svoje portfolio a tam klikneš na "můj software a články", měl bys vidět jestli tam je nebo není, buď musíš počkat na schválení článku a nebo už je schválený. Pokud tam nemáš žádný článek tak se ti neuložil :/

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 12:15
First, solve the problem. Then, write the code.
Avatar
Gramli
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Monarezio
Gramli:

Právě že tam není a rozepsaný článek se snad neschvalu je ne? Asi se neuložil:(

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 12:35
Kdo to říká ten to je...
Avatar
Monarezio
Redaktor
Avatar
Monarezio:

Já nevím, já nikdy žádný článek nikdy neukládal já to napíšu rovnou ale myslím si že by se to tam mělo uložit.

Nahoru Odpovědět 22.4.2014 12:37
First, solve the problem. Then, write the code.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 62 zpráv z 62.