Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Zdravím vás kolegové. Dostal jsem takový šílený nápad, který bude čistě for fun a nic nám to nedá. Máme tu už dlouhou dobu soutěže Machr na ... co udělat opak ? :D Dáme si jednoduché zadání, třeba lodě pro 2 hráče v consoli. Narozdíl od Machra, kde se snažíme napsat aplikaci velmi pěkně budeme dělat přesný opak. Uděláme tu aplikaci co nejhorší, nejděsivější kód, žádné OOP, switche ve switchi s podmínkama podmínkama a cykly v cyklech. Co vy na to ? :P Jedná se opravdu o čistě zábavu :). Zkusíme to ?

Odpovědět 22.4.2013 10:51
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Frunta:

Musí to být v C#?

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 10:54
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
Petr Nymsa:

Zatím necháme C#, když se nám tato zvrácenost bude líbit :D, můžeme expandovat na další jazyky :)

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 10:57
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

já jich spoustu viděl v PHP, v prostředí C# se nepohybuji... ale dobrý nápad!:)

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 11:02
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Frunta:

Já C# moc neumím, ale možná se o to snáze bude psát škaredý kód.

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:05
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
TomBen:

Obávám se, že psát špatný kód stojí stejné úsilí, jako psát dobrý kód.
Jinak je to nápad dobrý, kdyby jako téma nebyly zrovna lodě, které mám
aktuálně rozepsané v gml. :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:13
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
Frunta:

Když bych nevěděl o nějakém hotovém řešení, třeba funkci na seřazení prvků v poli, tak bych si třeba napsal vlastní "prasokód".

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:21
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
Petr Nymsa:

No právě :D Říkám že mi to bude i proti srsti :). Můžeme dát něco jiného, zase ne nic extra složitýho, kde bude potřeab využívat objekty :D.

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:22
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
TomBen:

Já jsem se trochu neobratně vyjádřil. :-)
Podstatou myšlenky mělo být, že celkově se ta dovednost jmenuje:
"Tvorba kódu s kvalitou přesně podle záměru"
a pokud člověk má potřebné znalosti, udělá kód jaký má v úmyslu.
Bez potřebných znalostí nemá člověk na výběr a udělá kód jakého je schopen.

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:27
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
TomBen:

Kromě lodí existuje hodně témat. :D
Piškvorky, něco s kartama, pexeso, kostky...

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:30
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
Frunta:

Já měl zase na mysli něco takového jako ten poslední řádek. :)

 
Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 11:31
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

Můžu použít ty fontány?

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 11:35
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:38
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Daniel Vítek:

Bral bych to na PHP nebo HTML :D :D

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 11:57
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Ne zadáme si jednotné téma a každý to vypracuje :) Dáme ty lodě v consoli ! Vygeneruje se náhodně místa s lodmi a poté hráč bude zadávat souřadnice, když se trefí, přičte se skóre. Je to malá aplikace, snažte se to napsat co nejvíc hnusně :D

Deadline dáme v pátek 20.4 v 18:00. Odměna nebude žádná leda by měl David Čápka placky "Nejhorší kód" :P . Bude to taková minisoutěž pro zábavu. Takže šup pište ošklivé kódy :D.

Editováno 22.4.2013 12:04
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:01
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

Takovou placku opravdu nemám :D Ale budu implementovat ocenění do portfolií, tak by ho tam potom vítěz mohl mít.

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:08
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:17
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Žůrek (misaz):

dneska je 22.4, takže deadline už byl

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:17
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

By se to nazvalo nějak vznešeně, třeba "Machr na neukradnutelný kód" :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:19
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Žůrek (misaz):

26 je pátek, dodržíme sobotu :) 27.4

Nahoru Odpovědět  +2 22.4.2013 12:20
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michael Olšavský:

Tím, že je to malá aplikace, tak je to o to těžší napsat to hnusně. Během deseti minut jsem tu aplikaci napsal. Teď ještě vymyslet jak to co nejvíce znetvořit :D

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:41
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 12:42
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Jen tak mimochodem, nabízí se někdo kdo bude se mnou hodnotit ? :)
Pro srandu přidám také svůj velevýtvor

Editováno 22.4.2013 12:45
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:45
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

Já se hlásím dobrovolně :D

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 12:46
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michael Olšavský:

Má to být i tak, že bude tipovat pc? jakože se vygenerují dvě pole a bude se střídat AI s hráčem?

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:53
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Dobře, hodnotit budu já a David Čápka. Deadline je tedy v sobotu 27.4 v 19:00. Cílem je vytvořit tedy lodě, kde se nám náhodně vygenerují lodě a hráč je musí trefit. Poté střílí PC na nás. Prostě lodě :). Aplikace bude v consoli !. Snažte se tedy o co nejhorší, neojošklivější, co nejvíce nepřehledný kód. Aplikace je zdánlivě jednoduchá, takže vymyslet co nejošklivější kód bude možná větší oříšek než klasičtí machři :D

Editováno 22.4.2013 12:56
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:55
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Kit:

Obávám se, že tady jsem bez šance :)

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 12:58
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Honza Bittner:

co napsat vše na jeden řádek ? :P :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 12:58
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
David Čápka:

A ještě to zaobfuskovat jako a.b(c, 5, b.c.f()) atd :D

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 12:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Kit:

Pár takových programů už mám, ale obávám se, že v C# to nepůjde.

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:00
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:

:D dobrej nápad je psát všechno na jeden řádek :D:D:D

EDIT : aha hobi už to psal

Editováno 22.4.2013 13:01
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:00
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kit
Petr Nymsa:

Právě o to tu jde, přemýšlím že je tohle těžší než to udělat normálně a pěkně :)

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:01
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

BTW jsem si vzpomněl, jednou jsem stáhl v Pascalu zdroják a bylo v něm napsáno na začátku:

string s:= 'GET OFF MY CODE MOTHERFUCKER';

Když se ten text změnil nebo smazal, tak to přestalo fungovat :D A bylo to kontrolované a nějak zamotané v celém programu, takže jsem to tam nakonec nechal :D

Nahoru Odpovědět  +3 22.4.2013 13:02
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Lukáš Hruda (Luckin):

Dobrej nápad je psát všechno do jedný metody/funkce.

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:04
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Kit:

Napíšeš to normálně a nakonec to přepíšeš to jednoho velkého switche. Podmínky a cykly zaměníš za goto na návěští. Místy vypustíš break, abys mohl přecházet přímo mezi větvemi bez skoků a případně ty bloky přeskládáš podle potřeby.

Že bych to přece jen zkusil podle tohoto mého návodu? :)

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:06
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Kit:

Stačí v každé funkci detekovat jiné písmenko. Pokud je to písmenko jiné, funkce udělá něco odlišně.

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:09
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kit
Petr Nymsa:

To by asi šlo :). Na goto jsme zapomněl, díky za připomenutí :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:11
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
Зайчик:

nebránil bych se ani použít všude globální proměnné :D :D a všechny samozřejmě public :D a krásně využít XOR sice bude potřeba přidat další proměnné, které budou úplně k ničemu :D ale XOR taky pobaví. :D tím neříkám že je na něm něco špatného :D ale použil jsem ho jendou je docela těžké najít pro něj uplatnění :D ale tady to půjde krásně

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:11
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Ještě mě napadlo skládat řetězce a čísla tak, že si udělám spoustu proměnných pojmenovaných slovy. A potom z toho dělat věty:

mam = "l";
rad = "o";
chleba = "d";
propeceny = "e";
Console.WriteLine("{0} {1} {2} {3}"), mam, rad, chleba, propeceny);

A takhle románovitě založit slovní zásobu nejlépe staticky :D a používat to všude. To samé pro čísla. hodne = 10, středně = 5. A když chci 12, dám int i = hodne + stredne / 2. :D

Nahoru Odpovědět  +3 22.4.2013 13:11
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Зайчик:
private void btodpoved12_Click(object sender, EventArgs e)
{
    this.btodpoved9.BackColor = System.Drawing.Color.Transparent;
    this.btodpoved10.BackColor = System.Drawing.Color.Transparent;
    this.btodpoved11.BackColor = System.Drawing.Color.Transparent;
    this.btodpoved12.BackColor = System.Drawing.Color.MediumTurquoise;
    if (otazecka == 0)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 1)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
    else if (otazecka == 2)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 3)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 4)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
    else if (otazecka == 5)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
    else if (otazecka == 6)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 7)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 8)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 9)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 10)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
    else if (otazecka == 11)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
    else if (otazecka == 12)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 13)
    {
        slovesoodpoved3 = 0;
    }
    else if (otazecka == 14)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
    else if (otazecka == 15)
    {
        slovesoodpoved3 = 1;
    }
}

Tohle je taky dobrý :D sem vyštrachal když jsem začínal se C# :D :D :D achjo to byl dobrej den.

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 13:14
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Petr Nymsa:

Mám takovej dojem že to snad ani nedám, mám první verzi , ale ta je fur až moc pěkná :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:14
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Зайчик
David Čápka:

Myslím, že máme vítěze :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Tady se jukněte na mé začátky. Jednalo se o programek, kde chodi kralici. Když se potká samec a samec, zabijí se, když se potkají opačný pohlaví, narodí se nový králik a když samička a samička tak spolu pokecají a jdou dál :D. Hrozná zrůdnost ale fungovalo to, mám dojem :D

http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/91

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 13:18
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
paanoik:

tohle mi přijde jako takový příliš vykonstruovaný .. mnohem zajímavější by bylo vytáhnout nějakej svůj prastarej kód, kterej je tak nějak .. zprzněnej od přírody. :)

Shodou okolností jsem byl minulej týden na srazu osmibitů a zkoušeli jsme hledat nějaký svoje starý výtvory. Našel jsem tam soft (v basicu), psanej někdy v mých devíti letech. Šlo o tréninkový počítání velké násobilky. Po spuštění mě zarazilo, že bliká obraz a nic se neděje. Kód obsahoval něco jako

10 A = INT(RND(0)*100)+1
20 B = INT(RND(0)*10)+1
30 C = INT(RND(0)*10)+1
40 IF A/B <> C THEN CLS: PRINT "PROSIM CEKEJ": GOTO 10
50 PRINT "KOLIK JE "; A; ":"; B; "?"
60 INPUT D
70 IF C=D THEN PRINT "DOBRE"
80 IF C<>D THEN PRINT "SPATNE"

všimněte si zákeřně "počítaného" výsledku dělení ;D

 
Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 13:20
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Зайчик:

Ještě něco málo pro pobavení.. to byla doba když jsem nevěděl že existuje něco jako radio button... :D :D :D ale bacha je tu možnost infarktu :D

private void checkBox3_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox3.Checked)
    {
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
    }
}
private void checkBox2_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox2.Checked)
    {
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
    }
}
private void checkBox1_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox1.Checked)
    {
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
    }
}

private void checkBox5_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox5.Checked)
    {
        hledat.Enabled = true;
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
    }
    else
    {
        hledat.Enabled = false;
    }
}

private void checkBox6_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox6.Checked)
    {
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
        textBox1.Enabled = true;
    }
    else
    {

        textBox1.Enabled = false;
    }
}

private void checkBox4_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox4.Checked)
    {
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
    }
}

private void checkBox7_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox7.Checked)
    {
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox8.Checked = false;
    }
}
// usporny rezim
private void checkBox8_CheckedChanged(object sender, EventArgs e)
{
    if (checkBox8.Checked)
    {
        checkBox2.Checked = false;
        checkBox3.Checked = false;
        checkBox1.Checked = false;
        checkBox5.Checked = false;
        checkBox6.Checked = false;
        checkBox4.Checked = false;
        checkBox7.Checked = false;
    }
}
Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 13:22
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:22
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Kit:

To vypadá skoro jako program, který jsem si napsal včera jako plugin do editoru. Škoda jen, že jsem to psal v Javě. Být to v C#, tak to sem hodím.

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:23
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Lukáš Hruda (Luckin):

Tady je můj uplně první větší program, který jsem kdy dělal, zároveň moje první hra. Je to v C++ a začal jsem to psát asi tak měsíc po tom, co jsem se začal učit programovat. Dělal jsem to cca 3 měsíce.

http://leteckaposta.cz/233747194

EDIT: Všiměte si, že ten kód má přes 8000 řádek a je tam jenom funkce main :D

Editováno 22.4.2013 13:26
 
Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 13:24
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kit
Petr Nymsa:

Jo já to psal den před silvestrem 2011 :D Když mě napadlo tohle udělat, říkal jsem si že bude sranda ( a ona je) ale že nebude problém vymyslet zrůdnost a ona celkem je :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:25
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hruda (Luckin)
Зайчик:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDd no to snad ne :DDDDDDDdd to je věc :DDDDD tohle je pro gurmány :D:D

while(qq<2){
           if(ggg[7]==ggg[6]){swap(ggg[6],ggg[5]);swap(ggg[5],ggg[4]);swap(ggg[4],ggg[3]);swap(ggg[3],ggg[2]);swap(ggg[2],ggg[1]);}
           if(ggg[6]==ggg[5]){swap(ggg[5],ggg[4]);swap(ggg[4],ggg[3]);swap(ggg[3],ggg[2]);swap(ggg[2],ggg[1]);}
           if(ggg[5]==ggg[4]){swap(ggg[4],ggg[3]);swap(ggg[3],ggg[2]);swap(ggg[2],ggg[1]);}
           if(ggg[4]==ggg[3]){swap(ggg[3],ggg[2]);swap(ggg[2],ggg[1]);}
           if(ggg[3]==ggg[2]){swap(ggg[2],ggg[1]);}
           qq++;
           }
Nahoru Odpovědět  +2 22.4.2013 13:26
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:

možná nemusíme dělat ani soutěž o těch lodích :D stačí si poslat mezi sebou svoje první zdrojáky :D a člověk má zábavu na celej den. :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:29
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Kit:

Tak proti takovému kódu nemám vůbec žádnou šanci :)

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 13:32
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:32
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Jdu hledat další svoje staré výtvory, ale tihle králici byla asi taková největší podivnost :D. I když, někde možná budu mít svoje casino ]:>

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:36
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Kit:

Znám jednoho člověka, který by byl vhodným kandidátem, ale ten tu není. Podle jeho vývojáků se nedá program napsat v ničem jiném, než v Assembleru. Jeho obfuskování vývojáků je prostě bezkonkurenční :)

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:38
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Frunta:

Tady dávám svoji první hru, bohužel je to nefungující verze, ta fungující se mi ztratila. :)

http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/92

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:38
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Lukáš Hruda (Luckin):

Myslím, že vzhledem k tomu kódu, je zázrak, že ten program vůbec funguje. Pamatuji si jak jsem ho psal. Pro každé kolo (první sázky, flop, turn, river, ukázání karet) je tam téměř identický kód, pouze lehce upravený pro danou situaci a jiné názvy proměnných, tedy obrovská nudle kódu 5x za sebou. Můžete si zahrát, třeba i prohrajete, UI jsem tenkrát docela vymakával :D

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:44
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hruda (Luckin)
Зайчик:

celá aplikace je pěkně promakaná jsem koukal :P :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 13:51
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Frunta:

Mám sem dát zdrojový kód nebo zip soubor i s programem?

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 20:34
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 20:55
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Frunta:

https://www.dropbox.com/…x5p/lode.zip

Souřadnice se vkládají takto: zadat číslo X, ENTER, zadat číslo Y

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 21:11
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
Petr Nymsa:

Pěkný schody :D

cc[n] = abeceda[11];
               cc[n + j] = abeceda[14];
               cc[n + j + j] = abeceda[3];
               cc[n + j + j + j] = abeceda[4];
               cc[n + j + j + j + j] = " ";
               cc[n + j + j + j + j + j] = abeceda[1];
               cc[n + j + j + j + j + j + j] = abeceda[24];
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j] = " ";
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j + j] = abeceda[5];
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j + j + j] = abeceda[17];
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j] = abeceda[20];
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j] = abeceda[13];
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j] = abeceda[19];
               cc[n + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j + j] = abeceda[0];

Btw David Čápka jsem si uvědomil. Ono kontrolovat a rozhodovat se mezi programy když jsou napsaný pěkně je asi lehčí než toto co ? :D To bude hrozná šílenost :D

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 21:16
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 21:17
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Petr Nymsa:

Já to snad vzdávámm, můj kód je až moc pěkný a to jsem si říkal jak je hroznej :D

Nahoru Odpovědět  +2 22.4.2013 21:19
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Frunta:

Také tam mám rekurzi.

 
Nahoru Odpovědět 22.4.2013 21:27
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Žůrek (misaz):

Chytrý krok, proti mě asi nemáš šanci, ale já jsem ještě nezačal :)

Nahoru Odpovědět 22.4.2013 21:27
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Frunta
Michael Olšavský:

Na tebe nemám. Asi se na to vykašlu. Psát takový kód se mi nechce. :D Akorát ti ještě poradím. Přidej tam namísto metod goto ;-)

 
Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 21:31
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Petr Nymsa:

Nasadím něco víc ošklivějšího ]:> Vyhnu se jakýmkoliv metodám, vše narvu do main a bude to "lepší" :D

Nahoru Odpovědět  +1 22.4.2013 21:31
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Jiří Gracík:

To je slovo správnýho programátora - budu ještě větší prase :D!

Nahoru Odpovědět  +3 22.4.2013 23:23
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Frunta:

Takže soutěž se zrušila kvůli nedostatku soutěžících?

 
Nahoru Odpovědět 27.4.2013 19:37
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
Petr Nymsa:

Na soutěž se trochu zapomnělo :[ tudíž jsi jediný kdo něco poslal. Kontumačně získáváš cenu za "nejhroší kód" :). Příště se jako pořadatel polepším ;(

Nahoru Odpovědět 27.4.2013 19:47
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Frunta:

Nemám příliš rád kontumační vítězství, přijde mi neúplné. Ale pořád je to vítězství.

 
Nahoru Odpovědět 27.4.2013 20:19
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
Petr Nymsa:

To určitě ! A já se omlouvám, já opravdu na to zapomněl. Mám ted v hlavě další kolo soč, nějaký prográmky do školy ... příště, jestli bude, si to napíšu na zed , že máme soutěž ;)

Nahoru Odpovědět 27.4.2013 20:28
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Frunta
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Frunta:

Já se nehněvám. Kdyby nezapomněli ostatní se účastnit, nezapomnělo by se ani na soutěž.

 
Nahoru Odpovědět 27.4.2013 20:39
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Frunta
Petr Nymsa:

No, stejně mám dojem že ty jsi napsal pěknou šílenost. Jen tak pro zajímavost, Máme ve škole člověka (jestli to je člověk :D ) co proměnné pojmenovává jak jsi je pojmenoval ty a to zcela běžně. Tj v jeho zdrojácích nalezneme asi toto

pp,c,abp,kk,plg,gad
Nahoru Odpovědět  +1 27.4.2013 20:41
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Jiří Gracík:

no například body (x,y,z) pro krychli měl místo pole nebo přinejhorším A, B, C nebo něco podobnýho pojmenovaný OOO, OOI, OIO, IOO, ..., prostě gurmán :D

Pak měl projekt, to už nevím co to bylo, ale byly tam proměnné x, y, px, py, ppx, ppy, p, pp, po a nikdo netušil, co by to mělo znamenat :D

Nahoru Odpovědět 27.4.2013 21:01
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

To já jsem si pořád myslel že je pátek a ono už je sobota. Co se dá dělat.

Chtěl jsem pojmenovat proměnné

neco56416351, neco468641565542, nic6545645153213,nevim354985236326
Nahoru Odpovědět 27.4.2013 21:03
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Jiří Gracík:

když už jsme u gurmanismů týkajících se názvů proměnných, máme taky spolužáka, co je běžně pojmenovává jako bitch, ass, fap, fapfap, fapfapfap, bitchfap, fapbitch, fapbitchass a tak dále :D z věcí, který se týčou programování, mě nejvíc pobavil právě tenhle spolužák. Byli jsme na okresním kole jedné programátorské soutěže, a porotci otevřeli nedorozumněním jiný projekt než měl daný spolužák vypracovat. Já jsem si zrovna balil za nimi věci, a mohl jsem tedy vyslechnout ten rozhovor
A: "Hele chlapi, tady tomuhle expertovi to vůbec nefunguje"
B: "No jo, mělo to vypisovat prvočísla dělitelná sedmičkou do xxxxx a jenom to nějak divně bliká
C: "Počkejte, tam lítá nějakej nápis ..."
A: "No jo, co to je? F.. fap fap?"
:D :D :D

Nahoru Odpovědět  +1 27.4.2013 21:09
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
v
Člen
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
v:

tu krychli jako IOO, OOI atd. bych i pochopil, pokud je jedna, tak je to idocela logicky :)

 
Nahoru Odpovědět 28.4.2013 11:59
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 81 zpráv z 81.