Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Jan Demel:

Hojte. Mám takový problém. Chtěl by jsem napsat program, ve kterém si nejdříve zvolíte protivníka, jeho ID se potom zapíše do GameCore.cs . Jenže mám ten problém, že hodnota se jakoby nezapíše. Pokud by jste mi s tím někdo mohl pomoct, byl by jsem velmi rád.

Form1.cs

namespace Battlearena
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public GameCore gc = new GameCore();

        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void justin_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            gc.playerChoose = 1;
            description.Text = "You choosed JB as your opponent.";
        }
    }
}

GameCore.cs

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace Battlearena
{
    public class GameCore
    {
        public int playerChoose;
    }
}
Odpovědět 18.1.2014 18:51
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Michal Žůrek (misaz):

hoď si tam breakpoint a uvidíš že (pokud funguje ta obsluha události) tam bude jednička. :)

Nahoru Odpovědět 18.1.2014 19:08
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jan Demel:

Pardon, nedopsal jsem to, co se s tím má potom stát. Potom se má změnit Form, a ten si má vzít proměnnou playerChoose z GameCore ...

Jenže když jí vypíšu, tak se rovná 0

Editováno 18.1.2014 19:18
Nahoru Odpovědět 18.1.2014 19:18
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Michal Žůrek (misaz):

jednoduší je tu jedničku předat v konstruktoru toho druhého (nemůžu si odpustit tip: jedná se o justinForm?).

Nahoru Odpovědět 18.1.2014 19:23
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jan Demel:

Nene ... Jedná se o Form, kde má probíhat "souboj" (vylepšená verze Battle arény, kterou jsem tu našel). No a podle toho čísla se mají nahrát vlastnosti protivníka.

Nahoru Odpovědět 18.1.2014 19:25
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Lako:

Ahoj. Pokračuji tady ve svoji misi "WinForms jsou zastaralé".

Ano je to tak, nauč se wpf, winformy se dále nevyvíjí, je to mrtvá technologie. Neuč se něco zbytečně.

 
Nahoru Odpovědět  -2 18.1.2014 20:04
Avatar
Odpovídá na Lako
Michal Žůrek (misaz):

WinForms nejsou mrtvá technologie, až bude mrtvá, microsoft to řekne, tak jak to řekl u XNA. Do té doby není na WinForms nic špatného, pokud nepotřebuje vlastnosti WPF, nemusí ho to tížit.

Nahoru Odpovědět 18.1.2014 21:41
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Michal Žůrek (misaz):

No správně by nemě nikdo nic nahrávat, měl bys mít objekt bojovník (nebo co to děláš) a ten mít ty informace, předávat toho.

Nahoru Odpovědět 18.1.2014 21:42
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Lako:

I kdyby mrtvé nebyly, tak není žádný důvod na nich vyvíjet.

 
Nahoru Odpovědět  -1 18.1.2014 21:47
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Lako
Jan Vargovský:

Člověk co začíná a nechápe základní programování v C# se nebude pouštět k tomu do xamlu, bindingu, routed eventů, dependency propert apod. ...

 
Nahoru Odpovědět 18.1.2014 21:53
Avatar
Odpovídá na Lako
Michal Žůrek (misaz):

Je důvod - jednoduchost. WinFoms jsou mnohem jednoduší než WPF, nemusí se učit žádný další jazyk (XAML) a přesto okenní aplikaci udělá.

Měl bych ti to říct takhle, tak pro primitivní aplikace, které moc nebudeš rozšiřovat, nebudeš je portovat na Modern UI nebo WIndows Phone, tak je WIndows Forms ideální volba. Pro vše ostatní samozřejmě WPF.

Nechci nikoho odrazovat od WPF, ale ani nechci aby někdo odrazoval od Windows Forms, obojí má své + a - .

Nahoru Odpovědět  +1 18.1.2014 21:54
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jan Demel:

Nakonec jsem to něják skoulel... Chtěl by jsem se zeptat, jestli je ta úprava kódu ok.
http://ulozto.cz/…arena-v2-rar

Nahoru Odpovědět 18.1.2014 22:03
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Lako:

Jo, to je pravda. Pro začátek jsou asi Formy lepší (taky jsem na nich začínal). Ale je určitě dobré vědět, že existuje pokročilejší a rozšířenější technologie.

 
Nahoru Odpovědět 18.1.2014 23:13
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 13 zpráv z 13.