Diskuze: MonoGame - animacie

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) MonoGame - animacie American English version English version

Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Ako robiť v MonoGame animácie, funguje tam formát GIF alebo čo je lepšie použiť? Ďakujem

Odpovědět 21.5.2013 16:03
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
David Čápka:

GIF je hnusný a starý formát, který nepodporuje alfakanál, do her naprosto nevhodný. Animace si musíš vyřešit sám, XNA je framework, ne engine. Můžeš použít třeba tohle: http://community.sgdotnet.org/…e-Class.aspx

Nahoru Odpovědět 21.5.2013 16:12
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Trošku som tú triedu nepochopil, to mám spraviť viac obrázkov alebo ako?

Nahoru Odpovědět 21.5.2013 16:14
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

Musíš si vytvořit texturu která bude obsahovat všechy stavy objektu (animace) => spritesheet. Musíš dále vědet kolik jedne kus je velký (šířku,výšku). Metoda Draw má přetížení kdy řekneš že chceš vykreslit jenom daný kus textury. Zde je pěkné video, od kterého jsem to pochopil http://www.youtube.com/watch?…

Nahoru Odpovědět 21.5.2013 16:19
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Diki funguje, ale teraz mám problém s kolíziami na priesvitnom pozadí. Robil som to cez Pixel Per Pixel ale teraz neviem ako to mám zaimplementovať, asi to prerobím tak že každá časť toho obrázku bude v samostatnom súbore...

Nahoru Odpovědět 22.5.2013 13:02
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

Máš nějaký extra důvod pro použití Pixel Per Pixel kolize ? Myslím, že je hodně zbytečná.

K rozdělení. Pokud vím, vždy se používá jedna textura, je to hodně používána metoda u mnoha her.

Nahoru Odpovědět 22.5.2013 13:12
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Luboš Běhounek (Satik):

Samostatné obrázky jsou zpomalení, tomu se vyhni, raději nacpi víc objektů do jedné textury.

Kolize per pixel s animacemi fungují normálně, prostě to děláš jako vždy, akorát saháš do okénka odpovídajícího té fázi animace.

Nahoru Odpovědět  +1 22.5.2013 13:36
:)
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

:D už som to vyriešil,...

Nahoru Odpovědět 22.5.2013 13:36
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.