Diskuze: MonoGame

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) MonoGame American English version English version

Avatar
Rasta_Man
Člen
Avatar
Rasta_Man:

Ahoj mám takový dotaz když chci založit projekt v MonoGame tak je jich víc na výběr a nevím jaký projekt mám zvolit.

MonoGame Content Project
nebo
MonoGame Windows OpenGL Project

 
Odpovědět 29.4.2013 20:55
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Rasta_Man
Petr Nymsa:

OpenGL ;) Content je pouze pro správu obsahu

Nahoru Odpovědět  +1 29.4.2013 20:58
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Rasta_Man
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Rasta_Man:

Jo děkuji to jsem nevěděl protože to vidím poprvé dřív jsem dělal v XNA :) ;)

 
Nahoru Odpovědět 29.4.2013 20:59
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Rasta_Man
Petr Nymsa:

Jeda vada na kráse MonoGame je že nemám Content Pipeline (zatím) . Musíš ted obsha zkompilovat v XNA, vytvořené xnb soubory dát už do MonoGame a u každého souboru nastavit že to je Content. Jinak to je stejné jako XNA a až se to vymaká, myslím že bude lepší než XNA :)

Nahoru Odpovědět 29.4.2013 21:02
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Rasta_Man
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Rasta_Man:

Jo děkuju moc za radu :)

 
Nahoru Odpovědět 29.4.2013 21:06
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
vodacek:

na ten content sem ted viděl nedávno na twitteru že slavili že se to povedlo udlělat po jejich tak se můžem těšit :)

 
Nahoru Odpovědět 29.4.2013 22:17
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 30.4.2013 8:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.