Avatar
doMík
Člen
Avatar
doMík:

Hezký večer :)
Při práci na školním projektu se objevil menší problém, zkompilovaná aplikace je nespustitelná na 32bit win (na 64bit jede bez problémů), mám podezření, že to má něco společného s waringy viz. obrázek. Mohl by mi někdo poradit co s tím?
Přiznávám se, že o c# mám zájem pouze na úrovni toho co se po mě chce do školy a tam běžně kompilaci řešit nemusím, lépe řečeno nemusím se starat o to aby to fungovalo na jiném PC než to nakodim a tak moc nevím jak řešit problémy s kompilací a kompatibilitou. Používám xamarin s monodevlopem..

 
Odpovědět 14. února 21:28
Avatar
doMík
Člen
Avatar
doMík:

Původně jsem myslel, že to je tím, že neumím přepnout kompilaci aby kompilovala 32bit aplikaci místo 64bit aplikace, ale vypadá to, že je problém jinde.

 
Nahoru Odpovědět 14. února 21:31
Avatar
Odpovídá na doMík
Petr Čech (czubehead):

Xamarin? Takže 64bit a 32bit Android?

Editováno 14. února 21:35
Nahoru Odpovědět 14. února 21:33
Why so serious? -Joker
Avatar
doMík
Člen
Avatar
doMík:

http://www.monodevelop.com/download/ konkrétně tohle. Ne windows form.
Nevím, jestli je to k něčemu dobrá informace, první část vytvořil kolega na školním pc ve visualstudiu(asi 2012nebo 10), poté byl projekt přenesen na můj pc.

 
Nahoru Odpovědět 14. února 22:14
Avatar
ostrozan
Redaktor
Avatar
Odpovídá na doMík
ostrozan:

Proč teda nepokračuješ taky ve VS?

 
Nahoru Odpovědět 14. února 22:22
Avatar
doMík
Člen
Avatar
doMík:

Protože to není z tech. důvodů možné. (nenásilně)

 
Nahoru Odpovědět 14. února 22:52
Avatar
Odpovídá na doMík
Michal Štěpánek:

Můžeš nám nějaký ten tech. důvod prozradit? Nějak mě žádný nenapadá, kromě toho, že bys třeba pracoval na nějaké 386ce (což je asi blbost, že?)... :-)
EDIT: vlastně ještě jeden mě napadá, že bys dělal na linuxu...

Editováno 15. února 10:22
Nahoru Odpovědět  +1 15. února 10:21
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar
ostrozan
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
ostrozan:

vlastně ještě jeden mě napadá, že bys dělal na linuxu...

to by nepotřeboval Xamarin, a 64bit taky nenasvědčuje nějakému vintage stroji :-)
možná jen neví že VS je taky zadarmo

 
Nahoru Odpovědět  +1 15. února 11:32
Avatar
doMík
Člen
Avatar
doMík:

Základní problém který má VS je že má 10GB+ což na tenhle pc prostě nenacpu, zatím co necelého půl GB xamarinu bez problémů.

  1. Doba stažení vs a všech nutných komponent je s rychlostí mého připojení podobně dlouhá jako jako doba na dokončení projektu. a to nezapočítávám, že od cca 23:00 do 7:00 je internet vypnutý.

Xamarin je také mnohem svižnější, u VS bych většinu času trávil s "Visual Studio (neodpovídá)". Ale tohle a podobné věci bych nechtěl řešit, železo které standardně používám mě zradilo a já sem rád, že sem jako dočasnou náhradu vyhrabal aspoň tuhle úžasnou pěkných pár let starou cihlu, která spíš jen nějakým omylem dostala 64Bit procesor. (Nechci urážet starší PC mám je rád, ale tohle je vážně krám ani své kouzlo nemá).

Ještě doplňuji jak se dneska ukázalo, když sem s tou aplikací potrápil pár dalších pc došel sem k tomu, že první diagnóza byla chybná. Aplikace je spustitelná i na 32bit platformě, pokud procesor není postarší AMD a pokud operační system není winXP (přítomnost .NET framevork 4.5 nemá vliv). Asi jsou v tom mezery, přeci jen neměl sem možnost otestovat všechny možné kombinace.

Není to tedy už tak horký problém, protože školní pc spadají naštěstí do kategorie podporovaných 32bit pc. Ale i nadále by mě řešení zajímalo, minimálně pro to, že mi xamarin vyhovuje víc než VS a rád bych ho používal i do budoucna. :)

 
Nahoru Odpovědět 15. února 21:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.