Avatar
black_tino
Člen
Avatar
black_tino:

Dobry den, chcel by som poziadat trocha o pomoc a rady ako by sa dalo co urobit. Chystam sa programovat malu hru kde hrac bude mat za ulohu obkreslit obrazok (jednofarebny) . A tu nastava moj problem ako by som zistil na kolko % ho hrac obkreslil spravne? Ako sa to prosim Vas robi napriklad porovnavanie originalu z jeho vytvorom? Dakujem za kazdu cennu radu.

 
Odpovědět 15.7.2015 9:47
Avatar
rwn
Člen
Avatar
Odpovídá na black_tino
rwn:

Tohle obecně není zrovna jednoduché na řešení. Chce to nějaký odladěný algoritmus, který by byl schopný obrázky porovnávat a vyhodnocovat. Jediné takové jednoduché (asi až moc) řešení co mě napadá je, že bys vzal každý takto vykreslený pixel uživatelem a podíval se na originál a zjistil jestli se tam daný pixel na stejné souřadnici také nachází. S tím, že by bylo potřeba se dívat na originálu i na pixely kolem zvoleného v nějakém intervalu, který by dokázal zjistit jak moc se liší uživatův výtvor od origiálu. Dost by záleželo, jak by byl obrázek veliký, protože by to mohlo být docela výpočetně náročně. Každopádně bych to takhle neřešil a podíval se na internetu na nějaké algoritmy pro porovnávání dvou obrázků.

Nahoru Odpovědět 15.7.2015 19:38
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
Odpovídá na black_tino
Jakub Lásko[Saarix]:

Taky hodně záleží na tom v čem tu hru chceš dělat, pokud budeš používat jen "prosté" WPF, tak to asi bude těžší, než kdyby jsi použil engine jako třeba Unity, kde můžeš použít různé vychytávky k tomu, aby jsi dosáhl svého cíle :-)

Otázka tedy zní, nad jakým "programem" pro vývoj uvažuješ? :-)

Nahoru Odpovědět 16.7.2015 10:02
Časem je vše možné.
Avatar
Odpovídá na black_tino
Josef Kuchař (Pepa489):

Pokud si dobře vspomínám, opencv je sada algoritmů pro práci s obrázky a tenhle algoritmus je tam taky, výhoda je, že už je to odladěné: https://www.google.cz/search?…

Nahoru Odpovědět 16.7.2015 11:18
2x piš, jednou debuguj
Avatar
black_tino
Člen
Avatar
black_tino:

Programovat to budem vo flashi, obrazky nebudu velke max 400x400 ale vyriesil som to nakoniec tym ze original obrazok prekreslim a prevediem na ciernobiely a potom porovnama pixeli a ich rgb ci sedia s originalom. Len zvazoval som ci existuje aj lepsie rychlejsie a efektivnejsie riesenie.

 
Nahoru Odpovědět 17.7.2015 9:21
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.