Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:3.6.2013 11:07

Nešlo mi to nahrát na devbook.cz :(

Odpovědět
3.6.2013 11:07
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Kit:3.6.2013 11:31

Ono by to šlo, kdybys sem poslal jen soubory .cs. O posílání celého projektu vůbec nestojím. Znamená to pro mne hromadu úkonů navíc, než se k těm zdrojákům dohrabu. Zbývající soubory vyhazuji, protože pro mne nemají význam, jsou tam z mého pohledu jen jako balast.

Když tady vystavíš jen ty .cs, tak si to může přečíst každý.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:31
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
KlimiCZ:3.6.2013 11:41

No ,ale to je windows form. a to bych musel asi dát víc zdrojáků a obrázek vzhledu nebo né ?

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:41
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 11:58

"Zbytek je jen nezajímavý balast, který ocení asi jen uživatelé VS apod.

Vlastně jsem rád, že v C# nedělám, protože s takovým ohavným systémem by se mi pracovat nechtělo."

Balast? Já jsem za ten balast rád, některé soubory ukládají nastavení kompilace, takže má potom člověk jistotu, že uz všech vývojářů se to kompiluje se stejným nastavením, pak tam jsou soubory s resource (třeba ikonka apod.), manifest (práva - jestli to třeba musíš spouštět jako admin), sln (solution), což zastřešuje projekt nebo i víc projektů, takže je máš otevřený dohromady a můžeš třeba nastavit, v jakém pořadí se mají kompilovat, když jsou na sobě nějak závislý. Ostatní "balast" má také svůj význam a z nějakého důvodu tam je.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:58
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 12:42

Nastavení kompilace mám v build.xml, projekt se každému vývojáři zkompiluje stejně nezávisle na platformě. Manifest se mi generuje automaticky a upravuji ho jen, pokud je to nutné, opět v build.xml. Ikonky a další doplňky umístím dle firemních pravidel a informace o umístění uložím opět do build.xml. Pořadí kompilace a závislosti řeší zmíněný build.xml, balení obstará (kupodivu) build.xml. Testování komponent dělám přímo v editoru, testy jsou součástí zdrojáků. Ostatní je balast.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 12:42
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 13:04

Mě se manifest také generuje automaticky a upravuji ho jen, když je to nutné :)

No, je to hezké, že máš všechno v jednom souboru, ale když někdo chce něco z toho mít nastavené jinak, tak to dělá problémy při verzování, ne?
Já jen z verzování na chvíli třeba vyjmu jeden soubor a neverzuje se mi jen ta část, co chci mít nastavenou individuálně.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:04
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 13:08

Verzování má přece na starosti verzovací systém. Každý si může udělat vlastní větve a mergovat dle potřeby.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:08
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 13:33

Jj, o verzování se stará verzovací systém, ale jednodušeji se verzuje více souborů s různým nastavením než když je všechno v jednom souboru.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:33
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 13:47

Však v aktuálním adresáři mám vždy jen svou verzi. Ostatní nepotřebuji, ty má zase třeba někdo jiný. Proč bych měl mít u sebe všechno?

Když potřebuji data z jiné větve, tak si ten adresář přepnu do jiné větve nebo udělám merge, pokud je chci začlenit do své větve.

Ten build.xml se samozřejmě dá podle potřeby rozdělit na víc souborů, ale to má smysl až u hodně velkých projektů. Nejčastěji se to dělá tak, že v každém podadresáři je jeden a prochází se rekurzívně. Jsou poměrně malé a docela dobře se udržují.

Kdyby to nemělo význam, tak by se tento systém nepoužíval tak masově.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:47
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 14:25

"Kdyby to nemělo význam, tak by se tento systém nepoužíval tak masově."

- Kdyby ten balast neměl význam, také by se nepoužíval tak masově.. :)

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 14:25
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 14:38

Ten balast tam nacpala jedna firma, na které je spousta závislých vývojářů. Firma, která vyvinula build.xml netrvá na používání celého vývojového prostředí a ani netrvá na používání build.xml. Každý vývojář prostě používá jen tu část, která mu vyhovuje.

Na jednoduché záležitosti používám Makefile. Mám jeden centrální a s tím si většinou vystačím. Teprve pokud projekt překročí určitou složitost, plynule přecházím na build.xml.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 14:38
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 61.