Diskuze: Přehrávábí zvuku, přidání waw do proměnný

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Přehrávábí zvuku, přidání waw do proměnný American English version English version

Avatar
Matyáš Černohous (Matesak):

Zdravím, chtěl bych se zeptat jak uložit zvuk do proměnný ve WinForms.
V applikaci to mám udělaný takhle :

SoundPlayer playDeath = new SoundPlayer(Properties.Resources.death);
playDeath.Play();

. Nešlo by to udělat tak, že bych si podle toho co se stalo, načetl do proměnné zvuk a přehrál ho ? Zkoušel jsem:

SoundPlayer player = new SoundPlayer ();
Bitmap zvuk;
zvuk = Properties.Resources.death;
player.Play(zvuk);

ale nefunguje to.

  1. A ještě jedna otázka. Když otevřu form, tak mám nastaveno
SoundPlayer loop = new SoundPlayer(Properties.Resources.becomig_a_legend);
loop.playlooping();

ale když se začne přehrávat jiný zvuk, tak se to playlooping vypne.

Díky

 
Odpovědět 23.10.2013 12:01
Avatar
Andrej Farkaš:

K tej 2. otázke som dačo našiel. SoundPlayer nedokáže prehrať naraz dva zvuky. Treba asi použiť niečo iné. Použi google, prejdi stackoverflow a určite niečo nájdeš. Alebo ti tu poradí niekto, kto s tým má skúsenosť. Ja bohužiaľ nie.

Nahoru Odpovědět 24.10.2013 11:42
Live. Love. Learn.
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous (Matesak)
Michal Žůrek (misaz):

1.) od kdy je zvuk Bitmap?
2.) přehrávat zvuky umí i DirectX.

Nikdy jsem to příliš nepotřeboval, tak zkus google.

Nahoru Odpovědět  +1 24.10.2013 11:45
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Doporučuju knihovnu FMOD (resp. FMODex), pro nekomerční použití je zdarma, ale používá se i v AAA hrách jako třeba Crysis, Diablo3, poslední Tomb Raider apod. a přitom je její použití v C# úplně jednoduché, přišlo mi to i jednodušší a přehlednější než třeba v XNA.

Pokud na to nezapomenu, tak sem zítra hodím zdroják od naší hry Nightmare3D, kde jsme FMOD používali (teď nejsem doma u PC), kdyžtak se připomeň ;) .

Nahoru Odpovědět 24.10.2013 12:08
:)
Avatar
Martin Gabriel:

Tak mě napadá - do proměnné si můžeš uložit cestu k souboru a pak přehrávat skrze tu cestu. Čili při eventu vybereš určitou cestu k souboru a pak ji přehraješ.

Jinak si nejsem jistý, ale myslím, že si wav jinak než přes buffer "neuložíš". A bytové pole SoundPlayer přehrát umí.

Nahoru Odpovědět 24.10.2013 13:30
"Be the change you want to see in the world" - Michael Scofield
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.