Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
magic44:

Ahoj mám hru a včera se mi stalo, že jsem dal Start Debugging a spustila se mi stara verze (nejsou tam ty změny, které jsem udělal). Teď musím projekt Buildnout v Solution Exploreru a pak dát Start Debugging, takhle to funguje.
Nevíte co se s tím stalo a jak to zase dát dopořádku?? :)

Odpovědět 16.3.2014 13:30
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
magic44:

A ještě mi to hází takovýhle upozornění :( :
Warning 5 There was a mismatch between the processor architecture of the project being built "MSIL" and the processor architecture of the reference "Microsoft.Xna­.Framework.Con­tent.Pipeline­.XImporter, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be­1de50553, processorArchi­tecture=MSIL", "x86". This mismatch may cause runtime failures. Please consider changing the targeted processor architecture of your project through the Configuration Manager so as to align the processor architectures between your project and references, or take a dependency on references with a processor architecture that matches the targeted processor architecture of your project. RalEngineContent

Nahoru Odpovědět 16.3.2014 13:39
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Nemenil si náhodou architektúru (x84, x64), do ktorej sa má projekt kompilovať?

Nahoru Odpovědět 16.3.2014 13:59
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
magic44:

Nevím, kde se architektura mění, ale možná jsem to omylem udělal, nevím.

Nahoru Odpovědět 16.3.2014 14:25
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
magic44:

Možná mám zdroj problému. Ve hře používám Skinning Sample od Mic. na přehrávání animací a v SkinnedModel/bin mám x86, ale objevylo se mi tam i XBOX360. Když ho ale odstraním, tak mi ho hodí error, že v to nemůže najít skinnedModel.dll (v tom XBOX360), ale v x86 noprmálně je.

Nahoru Odpovědět 16.3.2014 14:41
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
magic44:

Tak vyřešeno. V Solution Exploreru kliknout pravým a Solution a dát Configuration Manager: tak byl SkinnedModel přepnut na Xbox a všechny projekty byly "odškrtnuty" na Built při Debugging. Sice nevím, jak se to přehodilo, ale alespoň už je vše v pořádku. :)

Nahoru Odpovědět 16.3.2014 15:58
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.