Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
magic44:

Ahoj mám takový problém :) :

CollidableModel3D m = null;
                foreach (Component c in Parent.Components)
                {
                    if (c is CollidableModel3D)
                        m = c as CollidableModel3D;
                    if (!koule.Intersects(m.box))
                    {
                        skok = false;
                        //Pozice.Y = startY;
                    }
                }

Projíždím List Components, jestli v něm není CollidableModel3D (dědí od Component) a když jo, tak ho má dát do proměnné m a nakonec porovnávám, jestli se neprotíná s koule(Bountin­gSphere).

Jenže v tom IFu mi to hlásí chybu: Objekt není nastaven na instanci objektu.
Moc to nechápu, protože podobný postup jsem na devbooku už viděl :).

Není někdo co s tím?

Odpovědět 20.2.2014 15:42
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
exyi
Redaktor
Avatar
exyi:

protoze první if neprojde (neni to CollidableModel3D a m je stále null) a v druhém ifu se dotazuješ na null.box (a proto hodi NullReference­Exception)
to znamená - dej ten druhý if také do prvního ifu

 
Nahoru Odpovědět  +1 20.2.2014 16:04
Avatar
magic44
Redaktor
Avatar
Odpovídá na exyi
magic44:

Díky, jdu to zkusit :).

Nahoru Odpovědět 20.2.2014 21:34
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.