CollidableModel3D m = null;
foreach (Component c in Parent.Components)
{
if (c is CollidableModel3D)
m = c as CollidableModel3D;
if (!koule.Intersects(m.box))
{
skok = false;
//Pozice.Y = startY;
}
}
Projíždím List Components, jestli v něm není CollidableModel3D (dědí
od Component) a když jo, tak ho má dát do proměnné m a nakonec
porovnávám, jestli se neprotíná s koule(BountingSphere).
Jenže v tom IFu mi to hlásí chybu: Objekt není nastaven na instanci
objektu.
Moc to nechápu, protože podobný postup jsem na devbooku už viděl .
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Člen
:20.2.2014 16:04
protoze první if neprojde (neni to CollidableModel3D a m je stále null) a v
druhém ifu se dotazuješ na null.box (a proto hodi
NullReferenceException)
to znamená - dej ten druhý if také do prvního ifu
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.