Diskuze: Problém s mířením-TopDown - Unity3d

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Problém s mířením-TopDown - Unity3d American English version English version

Avatar
Garrom Orc Shaman:

Ahoj všichni. Dělám hru kde hráč bude ovládat vesmírnou loď , klávesou W jsou aktivovány motory a klávesamy A a D dělá hráč úhybné manévry (BarrelRoll). jenže jsem narazil na problém s mířením, kamera je top-down (nad hráčem pod ůhlem -90 stupňů) a já potřebuji nějak dostat pozici myši, vím že by to šlo pomocí

Camera.main.ScreenToWorldPoint(new Vector3(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y, Camera.main.transform.position.y - transform.position.y))

Ale teď nastává problém spočívající v tom jak objekt otočím. Můj objekt (vesmírná loď typu Raptor B-22) využívá Rigidbody(fyziku) a já nemám nejmenší ponětí jakou metodu použít aby se objekt určitou rychlostí otočil k x,y,z pozici.

takže otázky jsou:

  1. Existuje způsob jak dostat Quaternion ve směru do vektoru k vektoru(od objektu k kurzoru) ?
  2. Je nějaké funkce která by zaručila rotaci rigidbody do směru určeným Quaternion ?
  3. Existuje lepší způsob na TopDown míření než otáčet Rigidbody pomocí Quaternion ?

děkuju za všechny odpovědi, cokoli může pomoct.

Editováno 18. července 15:45
Odpovědět 18. července 15:44
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.