Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:1.3.2015 20:15

Ahoj všichni. Konečně jsem dokončil 2D particle systém s monogame, ale mám problém s kreslením. Pokud nastavím SpriteBatchi BlendState.Al­phaBlend průhlednost sice funguje ale nepočítá se do ní průhlednost předaná v barvě metodě Draw. Tedy počítá se do ní, ale poněkud divně - při alpha = 0 je obrázek vidět na 100%, při alpha = 255 tak na 90%. U BlendState.Additive průhlednost funguje, ale nefunguje něco jiného - viz. obrázek. Problém je v tom, že na bledě modrém pozadí se textura barví do zelena, ale na jiných pozadích je vše v pořádku.

Odpovědět
1.3.2015 20:15
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Nahoru Odpovědět
1.3.2015 20:16
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Zdeněk Pavlátka:2.3.2015 16:59

Ta zelená barva je očividně jen něco jako optický klam, ale nevím si rady s tou průhledností.

Nahoru Odpovědět
2.3.2015 16:59
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Zdeněk Pavlátka:2.3.2015 17:00

Vyřešeno, funguje BlendState.Non­Premultiplied.

Akceptované řešení
+5 Zkušeností
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
2.3.2015 17:00
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.