Avatar
Garrom Orc Shaman:

Zdravím všechny. Nedávno jsem se dozvěděl že k hodnotám typu bool (např falling) se dává předpona "is" (např isFalling) což je věc kterou jsem vůbec nevěděl, jelikož se vše učím z internetu a tohle nikde nepíšou chtěl bych se zeptat jestli je tu něco dalšího co bych měl vědět... V případě že by toho bylo víc, myslím že to je docela dobré téma na článek (v tom případě by se mi hodil link k onen článku).
Díky všem

  • DrMrkev
Odpovědět 24. září 20:34
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
Lukas C#
Redaktor
Avatar
Lukas C#:

Tady je dobré shrnutí: http://www.dofactory.com/…ng-standards

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět  +2 24. září 21:00
Avatar
ostrozan
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Garrom Orc Shaman
ostrozan:

Prostě se dívej , jak jsou třídy,konstruktory, metody, vlastnosti a proměnné psané v knihovnách .NET a opič se po nich :-)

Z toho pak vyčteš i věci, které nejsou v odkazu Lukase - třeba že název metody tvoří, nebo začíná slovesem, aby se odlišila od vlastnosti, nebo statické proměnné, které mají jinak stejný zápis - a jistě i další

 
Nahoru Odpovědět 25. září 8:42
Avatar
Nahoru Odpovědět 25. září 11:34
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
Odpovídá na ostrozan
Garrom Orc Shaman:

To by bylo trochu obtížnější jelikož nepoužívám klasické .Net ale Unity 3D Game Engine. Nemám tušení kam si unity ukládá třídy, vím že jsou rozházené v .dll knihovnách ale pak nastává otázka kde jsou tyto knihovny.

Nahoru Odpovědět 25. září 11:36
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.