Diskuze: Programovanie hier C#
Člen
Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
C# se na hry určitě hodí. Jsou pro něj skvělé frameworky a enginy (např. Monogame, Unity) a rychle se v něm vyvíjí. Počítej s tím, že Tě od podmínek čeká ještě poměrný kus cesty, než zacneš programovat větší hry (průběžně můžeš dělat jednoduché hry, klidně i v konzoli, je to celkem sranda a spoustu se naučíš . Matematika se určitě hodí, ale vystačíš si většinou se základy.
Ano, C# je na hry dobrá volba, naprogramuješ v něm jakoukoliv hru, i když třeba C++ by bylo výkonější, ale složitější (ale v dnešní době už počítače mají takový výkon, že i běžná hra v C# ti poběží stovky fps, takže to moc řešit nemusíš, pokud nevyvíjíš nějakou TOP supernáročnou hru).
Matematika až tak zásadní není, důležitý je umět přemýšlet - když něco z matiky neznáš a potřebuješ, tak to vygooglíš a dostuduješ - já měl na střední taky z matiky na vysvědčení vždycky 3-4 a nějaký zásadnější problém jsem s tím zatím neměl.
Dik za odpovede.C++ je skôr pre tych čo chcu vlastny engine ako napr. ArmA 3 a jej Virtual Reality engine tam su scripty v C++.Ja som skôr na Unreal,Unity,Cryengine...
No tak tedy. Unreal Engine už taky využívá C++, Unity má tu možnost také a CryEngine také. Čili je to čistě na tobě. Ale o Virtual Reality bych moc nepsal. Není to žádný extra štamgustát engine. Má opravdu hodně omezení.
Pro běžné 2D plošinovky a tak si vystačíš se základními fyzikálnímy vzorci + základní matematika, pro 3D už musíš znát vektory a veškerou práci s nima + analytickou geometrii a tak a tím to 3D teprv začíná
C# sa hodi prakticky na vsetko, teda, az na pracu s cislami, tam dominuje Python alebo Wolfram Language. Hry sa v nom daju urobit plnohodnotne.
Sice to do tohto tematu nepatri ale nebudem kôli tomu zakladat novy.Mam vo Win 8.1 problem s konzolovymi aplikaciami a to ten že ten text v nej a aj konzola samotna je moc mala a napr. "Hello World" sa ani neda prečitat.
Pokud se nechceš vyloženě učit programovat, ve smyslu znát jazyk/jazyky opravdu důkladně a chceš si "jen" programovat hry, doporučuji pro začátek XNA/MonoGame, v GUI unity se jako začátečník ztratíš a nedostaneš se tolik k samotné logice, kterou potřebuješ trénovat.
MonoGame nabízí imo perfektní poměr mezi samotným programováním a konstrukcemi, které ti ušetří spoustu práce na základech "enginu".
V XNA celkem snadno ovládneš práci s komponenty hry a základní konstrukce pro vlastní malou hru. Ošetřovat kolize, různé souřadnice, herní čas, update atd. V samotném C# nejsou tyhle prvky zdaleka tak příjemné.
Než se vrhneš do XNA/MonoGame, tak si procvič kvalitně základy OOP a především práci s kolekcemi.
Klikni pravým tl. myši na konzoli - nastavení (settings) a nastav tam velikost písma apod. To není problém OS
Viem že to nieje problem OS ale neda sa to nejak nastavit permanentne?Prechadzam si znovu tutorialy a pre každy priklad si vytvaram novy projekt lenže v každom novom projekte je ta konzola zase mala.
Zobrazeno 11 zpráv z 11.