Diskuze: Rád bych se představil

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Rád bych se představil American English version English version

Avatar
hypnozc
Člen
Avatar
hypnozc:

Všechny zdravím. Jsem studentem na

http://spsjedovnice.cz/

, je mi 18 let a mezi mé zájmy patří vše, co se počítačů týče. Programování v jazyce C# se věnuji cca tři měsíce (nejvíce jsem se naučil právě zde na devbooku). Chtěl jsem zkusit co dovedu a udělal jsem jednoduchou hru. Kdyby Vás někoho zajímalo, jak to dopadlo můžete mrknou na můj blog:

http://heynozzz.blogspot.cz/2013/11/heroes.html
Odpovědět 4.11.2013 18:58
Schopný programátor si štěrbinu vždy najde...
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hypnozc
Petr Nymsa:

Hru jsem nestahoval, ale pokud chceš slyšet názor, určitě by nebylo špatné poskytnout zdrojové kódy :)

Nahoru Odpovědět 4.11.2013 19:02
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
hypnozc
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
hypnozc:

Hra je zatím v BETA verzi. Až bude kompletní, upnu celý projekt.

Nahoru Odpovědět 4.11.2013 19:04
Schopný programátor si štěrbinu vždy najde...
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hypnozc
Jan Vargovský:

Je lepší být na špatný kód upozorněný na začátku než když si myslíš, že už je to hotové :)

 
Nahoru Odpovědět  +3 4.11.2013 19:07
Avatar
hypnozc
Člen
Avatar
hypnozc:

Tak hra je stále v BETA verzi, ale zde je celý projekt:

http://uloz.to/xTnxENeW/heroes-rar

Sem zvědav, kolik chyb jsem tam nasekal... Snažil jsem se to napsat podle zásad, které znám. Snad mě za to neukamenujete :D

Nahoru Odpovědět 10.11.2013 14:49
Schopný programátor si štěrbinu vždy najde...
Avatar
Odpovídá na hypnozc
Jakub Lásko[Saarix]:

No grafika je fakt pěkná, ale třeba ty itemy co tam máš všechny statické, tak bych to udělal trochu jinak a více si to roztřídil. Na jeden z prvních pokusů je ale vidět snaha :-)

Nahoru Odpovědět  +1 10.11.2013 16:14
Časem je vše možné.
Avatar
Odpovídá na hypnozc
Jakub Lásko[Saarix]:

Jinak malou připomínkou třeba že v Aréně využíváš kostku, ale bereš ji z MainBoard, což je zbytečné. Radši bych si vytvořil novou instanci kostky v Aréně. A mrkni na ten try, catch co používáš u boje v aréně, je to tam trochu zbytečné.

Editováno 10.11.2013 16:27
Nahoru Odpovědět 10.11.2013 16:25
Časem je vše možné.
Avatar
hypnozc
Člen
Avatar
Odpovídá na Jakub Lásko[Saarix]
hypnozc:

Ta kostka je tam proto, že MainBoard je stále otevřený. Proto se mi zdálo zbytečné vytvářet ji stále znovu, když ji využívám jak v aréně tak i ve světě. A ty try a catch jsou tam proto, aby se nestala výjimka (životy neskákali do záporných čísel).

BTW jak jinak řešit ty itemy? Mě se statika zrovna zde celkem líbí. :D

Editováno 10.11.2013 18:22
Nahoru Odpovědět 10.11.2013 18:21
Schopný programátor si štěrbinu vždy najde...
Avatar
Odpovídá na hypnozc
Jakub Lásko[Saarix]:

Tam ten život jde ošetřit, aby nešel do záporných číšel a nemusel by jsi tam očekávat vyjímku, to je dost zvláštní řešení.

U těch itemů bych si možná udělal buď List a nebo nějakou třídu pro správů itemů, která by ty jednotlivé obsahovala. Řšení je vždy spousta :-)

Nahoru Odpovědět 10.11.2013 18:42
Časem je vše možné.
Avatar
Daniel Kosík (Ghost4Man):

Je to docela dobré, jen bych možná u vybírání postavy přidal nějaké zvýraznění při najetí myší (hottrack?)...

Nahoru Odpovědět  +1 11.11.2013 16:53
Všechno na světě můžete chtít. Jenom nemůžete chtít, aby se vám chtělo.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.