Diskuze: Ryhlejší než Graphics
Tvůrce
Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Díky, vypadá to že vývojáři nahrazují každou původní technologii od Microsoftu
Man. DirectX -> SharpDX
Xna -> MonoGame
Já se nezajímám jak to Microsoft vyvíjí, spíš jsem měl na mysli že to bylo od Microsoftu a teď na tom dělá úplně někdo jiný.
XNA určitě ano XNA už nevyvíjí, místo toho přišli s frameworkem Mono, což je v podstatě na pár drobností to samé ...
Já nevím kdo dělá Mono, neřek jsem že Microsoft
Dobře, to asi jo
XNA už nevyvíjí, místo toho přišel někdo úplně jiný a ...
Spokojený ?
Mono je ale sada knihoven/assemblerů, xbuild a 2 CLI...
Proboha jste se na mě domluvili ne ? Mě je v podstatě úplně jedno co to je, půlka z toho co jsi řek ani popravdě vůbec nevím co znamená Princip programování je pořád stejný, stejný nebo podobný třídy, objekty, metody a tak dál !
Princip - ze pises kod? Toto tema resi vykon vykreslovani. Ale vtipne na tom je, ze vpodstate jakekoliv akceleraci zabranuje... Neni moc moznosti jak vykreslovat v C# ve WF... Tedy kdyz uz C#, tak jine GUI. Nebo jazyk nizsi struktury...
(Presel jsem do TinyCoreLinuxu a nedari se mi CZ kmap dostat do X - pred tim jsem kopiroval z ASCII - ale moc mne to nebavi - tak pisi bez diakritiky...)
Zobrazeno 14 zpráv z 14.