Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Theodor Johnson:28.3.2013 20:33

Chtěl jsem se zeptat na nějákou vykreslovací metodu která by byla rychlejší než System.Drawin­g.Graphics které jsou neuvěřitelně pomalé. Už dříve jsem uažoval nad Managed DirectX ale to už bylo mrtví před nástupem Xna. Neznáte někdo nějáký způsob kompatibilní s WinForms?

Odpovědět
28.3.2013 20:33
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:48
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Theodor Johnson:28.3.2013 21:56

Díky, vypadá to že vývojáři nahrazují každou původní technologii od Microsoftu

Man. DirectX -> SharpDX
Xna -> MonoGame
:)

Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:56
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Kit:29.3.2013 17:21

Microsoft má nějaké původní technologie? :)

Nahoru Odpovědět
29.3.2013 17:21
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kit
Theodor Johnson:29.3.2013 17:33

Já se nezajímám jak to Microsoft vyvíjí, spíš jsem měl na mysli že to bylo od Microsoftu a teď na tom dělá úplně někdo jiný.

Nahoru Odpovědět
29.3.2013 17:33
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Kit:29.3.2013 20:14

DirectX a XNA jsou technologie od Microsoftu?

Nahoru Odpovědět
29.3.2013 20:14
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Neaktivní uživatel:29.3.2013 20:16

XNA určitě ano :) XNA už nevyvíjí, místo toho přišli s frameworkem Mono, což je v podstatě na pár drobností to samé ...

Editováno 29.3.2013 20:18
Nahoru Odpovědět
29.3.2013 20:16
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Fugiczek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Fugiczek:29.3.2013 20:21

jenze Mono dela uplne nekdo jiny :-D

 
Nahoru Odpovědět
29.3.2013 20:21
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
Neaktivní uživatel:29.3.2013 20:26

Já nevím kdo dělá Mono, neřek jsem že Microsoft :P :D

Nahoru Odpovědět
29.3.2013 20:26
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Fugiczek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Fugiczek:29.3.2013 20:30

Ale vyznelo to z te vety tak ;-)

 
Nahoru Odpovědět
29.3.2013 20:30
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
Neaktivní uživatel:29.3.2013 20:42

Dobře, to asi jo :P

XNA už nevyvíjí, místo toho přišel někdo úplně jiný a ...

Spokojený :) :D?

Nahoru Odpovědět
29.3.2013 20:42
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
matesax:29.3.2013 21:08

Mono je ale sada knihoven/assem­blerů, xbuild a 2 CLI...

Editováno 29.3.2013 21:09
 
Nahoru Odpovědět
29.3.2013 21:08
Avatar
Odpovídá na matesax
Neaktivní uživatel:29.3.2013 21:21

Proboha jste se na mě domluvili ne :D? Mě je v podstatě úplně jedno co to je, půlka z toho co jsi řek ani popravdě vůbec nevím co znamená :D Princip programování je pořád stejný, stejný nebo podobný třídy, objekty, metody a tak dál :P!

Nahoru Odpovědět
29.3.2013 21:21
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
matesax:29.3.2013 21:34

Princip - ze pises kod? :) Toto tema resi vykon vykreslovani. Ale vtipne na tom je, ze vpodstate jakekoliv akceleraci zabranuje... Neni moc moznosti jak vykreslovat v C# ve WF... Tedy kdyz uz C#, tak jine GUI. Nebo jazyk nizsi struktury...

(Presel jsem do TinyCoreLinuxu a nedari se mi CZ kmap dostat do X - pred tim jsem kopiroval z ASCII - ale moc mne to nebavi - tak pisi bez diakritiky...)

Editováno 29.3.2013 21:35
 
Nahoru Odpovědět
29.3.2013 21:34
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 14 zpráv z 14.