Diskuze: Textury z Blendru v Unity3D

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Textury z Blendru v Unity3D American English version English version

Avatar
Neaktivní uživatel:

Ahoj ajťáci,sotva jsem vyřešil jeden problém narazil jsem na druhý,v blendru jsem vytvořil model s texturou ale když jsem ho nahrál do unity3d textury tam nebyli,neví někdo čím to je??

Odpovědět  -1 4.7.2015 7:41
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Luboš Běhounek (Satik):

V jakém formátu to přenášíš do Unity? Když to vyexportuješ z Blenderu a pak to v něm znova otevřeš, tak tam textury jsou? Jsou to normálně textury z nějakého obrázku nebo nějaké procedurální?

Nahoru Odpovědět 4.7.2015 11:15
:)
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Tomáš "CrashTest" Bitter:

V Unity můžeš používat blend soubory. To by mohlo vyřešit problém, pokud jsi to tak doposud nedělal.

Nahoru Odpovědět 4.7.2015 11:25
Need for Steve
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Neaktivní uživatel:

ano,když to v blendru znova otevřu textury tam jsou,jinak texturu dělám v texture painting módu přímo v blendru a do unity to přenáším přímo v .blend

Nahoru Odpovědět 4.7.2015 11:55
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
hanpari:

Komu není rady, tomu není pomoci :)
To, že v Texture painting vidíš texturu, neznamená, že ji máš přiřazenou objektu. Musíš objektu přiřadit materiál a tomu materiálu texturu.
Nevím, jak si poradí Unity s blend souborem. Já to svého času tuším exportoval do .fbx nebo .x, ale to je bez textur, které musíš v Unity přidat ručně. Nic složitého. Ale musí být namapované.

JInak, pokud chceš vidět, jak tvůj model bude vypadat a jestli má texturu, tak si ho buď vyrenderej anebo si ho prohlídni v Object módu stiskem ALT-Z, abys přepnul do Display Texture. POkud tu svou texturu nevidíš v Blenderu, pravděpodobně ji neuvidíš ani v Unity. Texture Paint je ale mód, který funguje jinak, než Objekt Mode, co se týče zobrazení textury.

 
Nahoru Odpovědět 4.7.2015 12:11
Avatar
Neaktivní uživatel:

V render view texturu vydím ale když v object módu(a solid view) zmáčknu alt+z model je celí bílý ale v material view texturu vidím,ovšem v texture módu je opět bílý

ps. jak můžu přiřadit k modelu materiál a k materiálu texturu,nikde jsem nenašel žádný návod...

Nahoru Odpovědět 4.7.2015 12:53
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:

Aha tak jsem na to příšel,jsem se díval sem http://docs.unity3d.com/…Blender.html a docela zajímavá je poslední položka

Textures and diffuse color are not assigned automatically. Manually assign them by dragging the texture onto the mesh in the Scene View in Unity.

tak jsem uložil texturu jako png a přidal ji manuálná :)

Akceptované řešení
+5 Zkušeností
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 4.7.2015 13:07
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.