Diskuze: Time Machine

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Time Machine American English version English version

Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Time Machine bude prvá hra ktorá bude využívať môj vlastný Fox Engine. Bude mať príbeh. Víde pod mojím vlastným štúdiom ktoré som nazval Inside Studio. Wébové stránky dodám keď budú hotové.

Žáner: 2D RPG adventura, pohľad zboku, logické prvky
Príbeh: V hre pôjde o získavanie súčiastok na stroj času, popritom bude plno iných úloh.
Fox Engine: Engine sa skladá (bude skladať) z dvoch vecí a to z Fox Editoru (Windows Forms + XNA) a zo samotného enginu (MonoGame). Engine bude obsahovať základný fyzikálny systém, kamery, kolízie, bude podporovať mapy s pohľadom bočným a vrchným (zhora), možno aj svetelný engine. Engine bude ku hre pridaný ako dll. Zdrojové kódy neuverejním. Fox Editor: Editor pre mapy, bude sa cez to vytvárať aj príbeh (nie všetko). Editor vygeneruje XML súbor ktorý potom načíta engine.

Engine bude použitý aj pri ďalších projektoch.

** Ako som na tom:**
Engine - 10%
Fox Editor - 45-55%
Príbeh: 60%
Grafika: 40%
Animácie: 10%
Na papiery už mám všetko navrhnúté. Neskôr pridám aj screenshoty.

**Kto na tom pracuje: **
Programátor: Juraj Mlich (ja)
Grafika: Tibor Dulovec
Gamedesigner: Marek Mlich, Tibor Dulovec

Prvú alfu verziu očakávajte asi o mesiac, celú hru asi o 3-6 mesiacov. Hra bude na pár hodín hrania (aspoň dúfam). Hra bude zadarmo.

Odpovědět  +1 28.6.2013 20:21
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Jiří Gracík:

Proč používáš Form + XNA + Mono zároveň? Nedává mi to moc smysl. No, jsem na to zvědavý a držím palce ;)

Nahoru Odpovědět  -3 28.6.2013 20:24
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Petr Nymsa:

Pokud vím tak Mono s Formy jdou propojit ještě hůř než XNA + Form :)

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:25
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

Presne pre toto :) inak dík za podporu :)

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:28
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Jiří Gracík:

Já se to nesnažím nějak shazovat - ale zajímá mě, proč to tak děláš?

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:29
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Juraj Mlich:

Pretože s Windows Forms neviem až tak dobre ale s XNA/MonoGame viem pomerne dosť dobre pracovať. Viem, využívať akcelerovanú grafiku v editore je trochu neprirodzené ale pracujem v tom v čom sa mi pracuje dobre.

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:33
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Jiří Gracík:

A hra poběží čistě třeba jenom na Monu? Pak bych to asi chápal :)

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:35
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

Jinak jsem zvědavý co vyrobíš ty :) Já jsem teď bohužel trochu přestal dělat na tom enginu a díyk tobě mě to opět nakoplo :P Co bude umět a neumět máme zhurba stejné :) Já se ještě tedy snažím o světlo. Možná ho ale zruším.

Jen taková otázka (pokud neoodpovíš nevadí). Jak jsi vyřešil správu obsahu grafiky,fontů,zvuků ? Udělal jsi nějakou "banku" a poté přidáváš jendotlivým komponentám odkazy ?

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:38
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Juraj Mlich:

j, mono je vlastne náhrada za XNA

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:39
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

Ja to budem mať tak že pri načítaní toho XML sa budú načítať textury ktorých cesta bude priamo obsiahnutá v tom XML súbore a potom tú texturu/font/zvuk predám v konstruktore tej komponente.

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:44
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Jiří Gracík:

Ano, vím co je Mono, taky v něm něco málo dělám ;)

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:45
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

Jo tak to máme podobné :) Já tedy zatím plním vše přímo z "banky" tedy třídy která představuje veškerý obsah hry a předávám to kontruktorům. Ještě jeden dotaz :D Řešil jsi nějaké MessageBoxy / PopUp okna ? :)

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:48
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

j, aj to mám premyslené

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:53
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

Čo presne chceš vedieť?

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 20:59
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

S tím jsem se vcelku trápil a stále to nemám pěkné řešení :[ Jak vypadá tvoje použití ? Já se snažím docílit použití jako je ve Formech tedy něco ve stylu

PopUpResult result = PopUpDialog.Show("Exit ?",PopButtons.YesAndNo);

if(result = PopUpResult.Yes)
  this.Exit();

Zatím to mám bohužel přes callBacky, musím zmrazit Updaty komponent. No není to zatím pěkný :)

Editováno 28.6.2013 21:01
Nahoru Odpovědět 28.6.2013 21:00
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

Presne tak to robím aj ja. Inak je skvelé že sa môžem takto s niekým porozprávať. Z môjho okolia neprogramuje úplne nik, a preto si myslím že devbook je super :)

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 21:04
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
CutThroat
Člen
Avatar
CutThroat:

Vypadá to opravdu zajímavě, už by to chtělo screenshots ! :)

 
Nahoru Odpovědět 28.6.2013 21:07
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na CutThroat
Juraj Mlich:

Neboj, za pár dní ich tu pár dám, ale budú to len textury, nie hotové mapy,...

Nahoru Odpovědět 28.6.2013 21:10
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Chobotnica, ešte sa zmení...

Editováno 28.6.2013 21:25
Nahoru Odpovědět 28.6.2013 21:23
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

A hlavná postavička, tiež ešte nie je na 100% hotová,...

Nahoru Odpovědět  +1 28.6.2013 21:28
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Takže rád by som upresnil ako to s projektom momentálne vypadá:

Engine - 80%
Editor - 0% - Idem ho spraviť nanovo, pretože ten starý bol zlý :)
Príbeh - 65%
Grafika - 45% - Zistili sme že toho bude treba viac
Animácie grafiky - 20%

Hra tento rok vydaná pravdepodobne nebude.

Editováno 30.7.2013 15:02
Nahoru Odpovědět  +1 30.7.2013 15:01
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 21 zpráv z 21.