IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Tomáš Brůna:5.8.2016 20:59

Ahoj,
potřeboval bych zjistit, jak zamezit tomu, že když dám kameru do objektu (třeba krychle) tak bude zevnitř průhledná (ta krychle) , jako by tam nebyla.
Díky za každou odpověď :)

Editováno 5.8.2016 20:59
Odpovědět
5.8.2016 20:59
Vi veri universum vivus vici
Avatar
Marian Benčat:5.8.2016 21:41

V unity je optimalizace, ktera brani renderingu ze strany, ktera podle nich nemuze byt videt (uzavrena krychle) - jde to vypnout

http://docs.unity3d.com/…ndDepth.html

rozhodl jsem se, ze tu o 3d grafice a normálech raději mluvi tnebudu

Editováno 5.8.2016 21:44
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
5.8.2016 21:41
Totalitní admini..
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Tomáš Brůna:5.8.2016 22:09

Díky moc, mohl by jsi mi ještě prosím stručně popsat, jak mám ten shader použít :) ?

Nahoru Odpovědět
5.8.2016 22:09
Vi veri universum vivus vici
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Tomáš Brůna:5.8.2016 22:36

Už se povedlo, díky :)

Nahoru Odpovědět
5.8.2016 22:36
Vi veri universum vivus vici
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.