Avatar
burdacz
Člen
Avatar
burdacz:

Prosím odpovědí jako to je zbytečné a to je na nic a proč a co si nechte, nepomůžou mi :) Chci se zeptat, když se všude dočítám, že XNA už nemá prakticky budoucnost, nevyplatí se v něm už něco učit (je mrtvé) atp. V čem teda něco udělat?

Odpovědět 13.3.2013 17:47
,,Musíte v něco věřit: v instinkt, osud, život, karmu, cokoliv."
Avatar
David
Redaktor
Avatar
David:

můžeš programovat například v unity 3d programujes tam pres javascript, mono, nebo c# http://unity3d.com/

Nahoru Odpovědět 13.3.2013 17:54
Nic néni nemožné!
Avatar
Odpovídá na burdacz
Michael Olšavský:

Nebo můžeš rovnou zkusit DirectX. Ten Microsoft podporuje stále. A asi ještě nějakou dobu bude. :-D

 
Nahoru Odpovědět 13.3.2013 18:03
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na burdacz
Petr Nymsa:

Jak zde psal například Unity. Můžeš využít MonoGame, vychází z XNA. Dále SharpDX (nemám zkušenosti). Můžeš také využít například enginu Unreal Development Kit. Způsobů jak dělat je mraky. Využít například C#, javu, C++ ... nedokážu ti říct přesně v čem, záleží na hře a na zkušenostech :)

Nahoru Odpovědět 13.3.2013 18:04
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na David
Vojtěch Pospíchal:

Ehm tady bych to trochu upřesnil. Zaprvé programuje se V! mono. Zadruhé programovat se dá v C#, Boo, UnityScript(nikoli javascript - někteří programátoři jsou na to háklivý.) a několika dalších jazycích. Dále bych chtěl upozornit že Unity je ve své Free verzi poměrně hodně omezen.

 
Nahoru Odpovědět 13.3.2013 18:04
Avatar
burdacz
Člen
Avatar
burdacz:

Díky za tipy, přemýšlel jsem o DirectX, jen jsem nevěděl jestli je to zrovna ta nejlepší volba. Někde jsem četl, že je to zbytečně náročné na systém, že to samé akorát míň náročné je OpenGL - nějaké názory? Nechci vypadat jako někdo, kdo není schopný si nic najít, ale chci využít názorů někoho, kdo v tom dělal, nebo má aspoň nějaké zkušenosti a né číst někde na pochybném fóru jak se tam dohadují 2 děti co je lepší :D

Nahoru Odpovědět 13.3.2013 21:20
,,Musíte v něco věřit: v instinkt, osud, život, karmu, cokoliv."
Avatar
Odpovídá na burdacz
Luboš Běhounek (Satik):

DirectX je s OpenGL srovnatelný, co se týče výkonu.

Nahoru Odpovědět 13.3.2013 21:23
:)
Avatar
burdacz
Člen
Avatar
burdacz:

Tak v tom případě asi DirectX :) nechci být ovce, ale prostě je podle mě rozšířenější...

Nahoru Odpovědět 13.3.2013 21:31
,,Musíte v něco věřit: v instinkt, osud, život, karmu, cokoliv."
Avatar
Odpovídá na burdacz
Vojtěch Pospíchal:

DirectX je hodně složitý zvlášť ze začátku. Pokud jsi začátečník doporučuji ti Unity. Je přehledné dělá se v něm dobře a rychle. Spoustu věcí ti dost usnadní takže se nemusíš zabývat triviálnostmi.

 
Nahoru Odpovědět  +1 13.3.2013 21:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.